Vraag

Verbinden met Telenet homespot lukt niet met nieuwe Samsung Galaxy J5 2016

  • 7 October 2016
  • 2 reacties
  • 430 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie
Hallo

Gebruik maken van internet thuis of op het werk lukt zonder problemen.
Wanneer ik echter wens in te loggen op Telenet wifree of telenet homespot lukt dit niet.....
Ik krijg het scherm om log in en paswoord in te geven maar bij het typen daarvan gaat het iedere keer terug over naar het beginscherm...
Er gisteren mee naar lokale handelaar geweest en met zijn toestel lukte het perfect om op de homespot in te loggen...
Zou dit aan mijn toestel kunnen liggen....

2 reacties

Reputatie 3
Je logt toch in met login en paswoord van TN en niet met je Poximus login en paswoord, omdat je die vraag stelt op het proximus forum?
Je logt toch in met login en paswoord van TN en niet met je Poximus login en paswoord, omdat je die vraag stelt op het proximus forum?

Klopt Philippe, ik log in met mijn telenet gegevens.... maar stel de vraag idd op de verkeerde site... :?:(
Bedankt voor de opmerking...

Reageer