Veel nieuwe mogelijkheden, maar nog altijd geen snelle afstandsbediening

  • 15 December 2013
  • 3 reacties
  • 236 Bekeken


Binnenkort is er TV Replay, ondertussen is er met de nieuwe update een aantal nieuwe functionaliteiten (voor mij aanbevolen, zoek en vind, ...). Allemaal mooi en wel, maar het zappen is nog altijd tergend traag en je moet vaak een paar keer duwen op de knoppen vooraleer hij iets pakt. Ook het veranderen van zender duurt lang(er). In het digitale tijdperk zou dit toch niet mogen. M'n verloofde heeft Telenet op haar appartement en dat werkt toch een stuk vlugger. Binnenkort gaan we beslissen wat we nemen van abonnement (m'n Belgacom of haar Telenet); het is kiezen tussen het iets goedkoper Belgacom met weliswaar hele trage digitale televisie of het duurder Telenet waar dit wel lijkt te werken.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Ik moet dit tegenspreken. Als je een V4 decoder hebt en de laatste nieuwe interface Dec(V4) SW-versie Charles 2_2.8.1.62 Nov 2013 (die kwam met TDec(V4) SW-versie Charles 2_2.8.1.62 Nov 2013 (die kwam met TV-replay onlangs), dan gaat alles flitsend snel. Openen menus van PVR, starten weergave opnames, scrollen door de TV-gids naar volgende dagen enz. Ik weet natuurlijk niet of je die laatste versie al hebt kunnen binnenhalen en op je een V4 of V5-decoder hebt.



Bij Telenet gaat het scrollen naar volgende dagen met de nieuwe Yelo TV interface tergend langzaam.

Reputatie 7
Badge +1


Allszins veel succes Zitanoshi !



Wel tof dat die software-updates blijkbaar niet werken voor oude klant met oudere decoders



Dat TV replay nog niet werkt op de V3 daar kan kan je weinig tegen inbrengen want het is nog in testfase !

Reageer