VDSL2-aansluitingen...

  • 1 October 2010
  • 55 reacties
  • 11361 Bekeken

Badge
Momenteel heb ik thuis BGC-TV en ik ben er zeer tevreden over. Als aansluiting heb ik een multi-adsl aansluiting, waardoor het voor mij mogelijk is internet en televisie te krijgen thuis van Belgacom, maar helaas geen FullHD.

Nu heb ik me daar wel een televisie voor gekocht. Ik heb gezien dat ze overlaatst werken aan het uitvoeren waren aan de straatkasten; ik vermoed met de belgacom boost de installatie van VDSL2. Toch heb ik thuis nog geen VDSL2-signaal (de modem is er wel klaar voor).

Ook via de website van BGCTV blijf ik zien dat ik geen toegang heb tot HD, dus nog geen VDSL2 aansluiting. Kan er iemand mij vertellen of er ergens opgeslagen ligt wat de timeline is van BGC voor de installatie van VDSL2? De boost is bij mij niet echt merkbaar... :-)

Ik woon zelf in Kessel-Lo, niet ver van Leuven, dus volgens mij lijkt het geen probleem om dit vlug te introduceren in deze buurt. Ook mijn ouders wensen graag over te schakelen op BGC, maar kunnen dit niet, omdat ze in een dorp wonen (Wellen), waar nog geen VDSL2-aansluitingen zijn, laat staan degelijke Mulit-ADSL. Het zou handig zijn mocht BGC een overzicht geven van de dekking momenteel en een mogelijke indicatie van wanneer waar VDSL2-lijnen geïnstalleerd zullen worden.

Bestaat dit?

Dimi

55 reacties

De beslissing of ze ROP ofte VDSL2 kasten zetten is steeds commerciëel m.a.w. zullen de opbrengsten de kosten dekken?

Waar en wanner ze ROP kasten zetten wordt om redenen van concurrentie strikt geheim gehouden.
Beste Eva,

Mag ik een antwoord verwachten van mijn vraag 1 maand geleden.

Mvg
Reputatie 2
Badge +1
Seppe: je kan dit zelf nagaan via www.belgacomtv.be. Als er een datum bekent is, wordt dit aangegeven.
Eva,

Enige maanden geleden was er nog geen datum bekend voor een VDSL upgrade. Als ik nu op we website kijk via bestaande klant hab ik HD en kan ik tot 3 tv's aansluiten. Via nieuwe klant echter krijg ik slechts 1 aansluitin mogelijk.

Kan je dit nog eens nagaan voor fa238930 aub?
Beste Eva,

Graag eenduidig antwoord wanneer komt VDSL 2 beschikbaar voor acc. fb598896 of komt het er misschien niet.

Mvg

Reageer