VDSL2-aansluitingen...

  • 1 October 2010
  • 55 reacties
  • 11361 Bekeken


Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Als op jouw lijn op dit moment maximaal op 16.5Mbps synct, dan heeft het idd geen zin om over te schakelen op een intense abbo.
Badge
Hoi Eva,

Het heeft voor mij dan ook geen zin om over te schakelen op het Intense abonnement veronderstel ik, vermits ik daar business gericht wel kan betalen voor een abonnement van 30Mbps, maar ik het technisch toch nooit zal halen.

Eigenlijk surf ik nu al op mindere snelheid dan overeengekomen (heb Favorite voor 25Mbps normaal, maar technisch maar 16.5Mbps mogelijk). Klopt dit?

Vormt 16.5Mbps maw de technische beperking van mijn aansluiting en daarbij dus ook de business beperking van het abonnement dat ik kan nemen? Of is dit gewoon het huidige profiel en kan ik meer halen uit de aansluiting die ik momenteel heb?

Met vriendelijke groeten,

Dme84
Dag Dimi,

Ik heb even de test gedaan en VDSL2 is nog niet beschikbaar. Ik zie ook nog geen datum staan voor in de toekomst wat wil zeggen dat het nog zeker niet is voor de eerste 6 maanden.

Vriendelijke groet,
Eva
Badge
Hoi Eva,

Mijn login is fc516490.

Mvg,

dme84
Beste Dimi,


Er bestaat geen openbare planning wat VDSL2 betreft. Indien u mij uw gebruikersnaam van uw ADSL verbinding kunt posten zal ik kijken of ik een datum zie wanneer het beschikbaar zou zijn.


Vriendelijke groet,

Eva

Reageer