Beantwoord

Vastgelegde afspraak herstelling kabelbreuk door lassers van Proximus

  • 23 December 2017
  • 4 reacties
  • 463 Bekeken

Reputatie 1
zojuist om 12.30u gebeld met technische dienst Proximus : er was gisterenavond door Proximus zelf bevestigd dat nieuwe afspraak zou doorgaan op dinsdag 26.12.2017 ca.7.30u-8u
Operator beweert nu op 23.12.2017 om 12.30u dat er geen afspraken vermeld staan, dat afspraken met lassers 14 dagen duren, en dat de achterliggende diensten in dit verlengd weekend niet werken en pas terug bereikbaar zijn dinsdag 26.12.2017 vanaf 9u
Prettige feestdagen aan alle Proximus klanten die in het zelfde benarde straatje zitten als ik : de moed niet opgeven : er is licht aan het einde van de scandaleuze proximus tunnel !!!!!
icon

Beste antwoord door annemie_016 23 December 2017, 15:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
zojuist om 12.30u gebeld met technische dienst Proximus : er was gisterenavond door Proximus zelf bevestigd dat nieuwe afspraak zou doorgaan op dinsdag 26.12.2017 ca.7.30u-8u
Operator beweert nu op 23.12.2017 om 12.30u dat er geen afspraken vermeld staan, dat afspraken met lassers 14 dagen duren, en dat de achterliggende diensten in dit verlengd weekend niet werken en pas terug bereikbaar zijn dinsdag 26.12.2017 vanaf 9u
Prettige feestdagen aan alle Proximus klanten die in het zelfde benarde straatje zitten als ik : de moed niet opgeven : er is licht aan het einde van de scandaleuze proximus tunnel !!!!!
Reputatie 1
mijn dank aan de lassers die dinsdag 26.12.2017 de herstelling van mijn vaste lijn hebben gedaan van 8.30u tot 16u
Hopelijk blijft nu alles werken
Dank ook aan Joeri van de chatdienst
annemie, schilde
Alvast onze excuses voor het ongemak. Nog een prettig Eindejaar! Groeten Jean-Paul
Reputatie 1
ik sluit mij aan bij Pds




Oproep tot alle Proximus klanten die op hun klacht geen of weinig gehoor krijgen
55 minuten geleden

Reageer