Skip to main content
Al een tijd geen kiestoon meer op de telefoon; En dus ook geen enkel gesprek meer. Noch inkomende-noch uitgaande.

Tv werkte eerst met veel haperingen. internet viel af en toe uit. Maar dat was de dag erna weer opgelost.





Op 16/12 ging er een technieker komen, maar die afspraak viel weg wegens een infrastructuur probleem.

Maar zelf de helpdesk terug gebeld. Na wat opzoekwerk zou het tot 18/12 duren.

Vandaag (22/12) stond er dat het tot vandaag 22.12 zou duren.

Volgens de lijntest op de site zou onze lijn OK zijn (groen bolletje)

Maar nog steeds geen kiestoon dus geen telefoon beschikbaar.

:(



Heeft iemand dat al eens meegemaakt?

Hoe gaat dat dan in z'n werk?



Kost ons ondertussen toch al een flinke hap; we bellen anders VEEL met Happy XL.

Dat telt nu allemaal flink op, op onze GSM rekeningen.



Weet iemand hoe dit verder loopt;

- hoe en wat is zo'n "infrastructuur"probleem; een opengebroken kabel op straat, een corrupte kast ergens... of zoiets?

En worden dan de gesprekken vergoed die we elders moeten betalen omdat onze telefoon het (nog steeds) niet doet?
Kan Proximus dan uw telefoon niet doorschakelen naar je gsm tot het opgelost is en compensatie geven voor o.a. de meer kost van de gsm gesprekken, heb je daar al eens naar gehoord bij de klantendienst/technische dienst?
Elsa, goed idee.

De technische dienst had ons aangeraden te wachten tot het probleem opgelost zou zijn, en dan pas de klantendienst te contacteren.

Jouw idee is creatiever en zinniger, vinden we :-)



bedankt voor je snelle reactie.

Reageer