vanwaar €181.29 kosten voor de gratis omschakeling van een abonnement?

  • 12 July 2013
  • 0 reacties
  • 214 Bekeken




  • Hoi, Eind vorige maand heb ik mijn abonnement via mijn werkgever opgezegd. Ik had dus via mijn werkgever een abonnement bij Proximus. Omdat dit mij de laatste paar maanden duurder uitkwam dan een abonnement rechtstreeks bij Proximus, heb ik de omschakeling gevraagd. Voor deze omschakeling moest ik van Proximus een online formulier invullen, waardoor het abonnement via mijn werkgever overging naar Pay&Go, waarna ik dan zelf online het nieuwe abonnement kon bestellen. In diezelfde e-mail vermeldde men dat ik dat formulier niet kon invullen omdat het buiten gebruik was, dus dat ze zelf de omschakeling gingen doen naar Pay&Go. Zo gezegd zo gedaan, een dag later stond mijn nummer op Pay&Go en heb ik zelf via de website van Proximus een abonnement gekocht. Krijg ik vandaag mijn factuur van Proximus in de bus en driewerf hoera, wat zie ik daar: €181.29 vaste kosten voor opzegging abonnement. Ten eerste heb ik mijn abonnement gewoon aangepast en ten tweede werd er mij nooit iets gezegd van omschakelingskosten, meer nog, er werd mij verzekerd dat dit kostenloos was. Dus is er iemand die mij kan uitleggen hoe ze er in godsnaam bij komen bij Proximus om zo'n immens bedrag te vragen (wat ik trouwens niet van plan ben te betalen)? En al zeker, vanwaar zo'n mooi 'rond' bedrag 😉 Merci alvast!

0 reacties

Geen reactie

Reageer