Vraag

Van radio naar tv


Sinds de update van proximus tv probleem met het overschakelen op de afstandsbediening van radio terug naar tv ...

Van tv naar radio geen probleem maar tv toets indrukken om opnieuw tv te kijken ... Geen reactie ...

Probleem opgelost met gewoon kanaal van eender welke tv zender in te drukken ... Nog iemand dit opgemerkt ?

16 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik weet niet of dit laatste (onthouden van het laatst gekozen radio zender kanaal) zou opgelost zijn in software versie 6.1.14.4, waarschijnlijk ook niet dan !?
Neen, je komt altijd terecht bij de eerste zender in de lijst/in de lijst die je hebt aangepast.
Ik weet niet of dit laatste (onthouden van het laatst gekozen radio zender kanaal) zou opgelost zijn in software versie 6.1.14.4, waarschijnlijk ook niet dan !?
Ook al aangeklaagd dat na de nieuwe look het een achteruitgang is.

En wat ook nog altijd niet opgelost is na de lancering is dat je iedere mag kiezen welke radio zender je wilt, was vroeger handiger. Hier staat de radio meestal op 2 en vroeger drukte je op radio en de zender speelde af waar hij op stond, nu mag je iedere keer extra drukken om hetzelfde resultaat te hebben.
Is inderdaad de versie die ik ook nog heb 6.1.10.116 en normaal gezien zullen we binnenkort de 6.1.14.4 moeten op onze decoder uitgerold krijgen.
Hier versie 6110116

Bedankt Elza
sorry Elza beetje te vroeg ......

thanks
Alle nog een poging ....Waar kan je zien welke versie ?

Bedankt
maar de vraag lijft waar kan je dat zien??
al het antwoord reeds gepost zie hieronder
Software versie opvragen :
op afstandsbediening
op Menu knop klikken
dan met pijltje naar beneden en naar recht tot aan het tandwieltje scrollen=>instellingen
dan scrollen naar systeem
om tenslotte te scrollen naar systeeminfo
Daar kan je de softwareversie zien
Voor de nieuwe interface er gekomen is bedoel je , ja dat is een goeie vraag waarom heeft proximus dit niet in de nieuwe software voorzien dat weet ik ook niet !!
Idd laatste versie ... Maar waarom had ik vroeger dit probleem niet ?
maar de vraag lijft waar kan je dat zien??
Software versie opvragen :
op afstandsbediening
op Menu knop klikken
dan met pijltje naar beneden en naar recht tot aan het tandwieltje scrollen=>instellingen
dan scrollen naar systeem
om tenslotte te scrollen naar systeeminfo
Daar kan je de softwareversie zien
Als het vanaf 1 juni is zal je wel de laatste hebben namelijk de 6.1.14.4 dus dit wil zeggen dat ze daar niks aan gedaan hebben dan wat spijtig is.
Geen verstand van softwareversies maar sinds nieuwe layout / update van 1 juni dit vastgesteld ...
Hier ook zelfde probleem.
Waar kan je zien welke software a.u.b.
Dit is inderdaad bekend , maar of het ook nog zo is bij de software versie nte 6.1.14.4 dat weet ik nog niet, heb nog de vorige versie, welke versie heb jij.

Reageer