Van pack naar tuttimus lukt blijkbaar niet
Wij hebben een volledig pakket met drie gsm's inbegrepen en willen veranderen naar tuttimus . Na viermaal te bellen met proximus en na 4keer beloofd te worden dat dit in 24 uur aangepast ging worden, nog altijd geen tuttimus na negen dagen! Niemand die blijkbaar weet hoe dit komt!?
Dag veerle123,
Vooreerst sorry voor de late reactie.
Kan je ons via een privébericht aan het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) je klantgegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen, dan kunnen we je dossier opvragen.
Groetjes,
Jos
Vooreerst sorry voor de late reactie.
Kan je ons via een privébericht aan het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) je klantgegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen, dan kunnen we je dossier opvragen.
Groetjes,
Jos
al een online aanvraag ingediend ?
Nog geen reactie van proximus!!!!!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.