Vraag

Van pack naar tuttimus lukt blijkbaar niet

  • 21 November 2016
  • 4 reacties
  • 306 Bekeken

Wij hebben een volledig pakket met drie gsm's inbegrepen en willen veranderen naar tuttimus . Na viermaal te bellen met proximus en na 4keer beloofd te worden dat dit in 24 uur aangepast ging worden, nog altijd geen tuttimus na negen dagen! Niemand die blijkbaar weet hoe dit komt!?

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag veerle123,

Vooreerst sorry voor de late reactie.

Kan je ons via een privébericht aan het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) je klantgegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen, dan kunnen we je dossier opvragen.

Groetjes,

Jos


al een online aanvraag ingediend ?
Nog geen reactie van proximus!!!!!
Wij hebben een volledig pakket met drie gsm's inbegrepen en willen veranderen naar tuttimus . Na viermaal te bellen met proximus en na 4keer beloofd te worden dat dit in 24 uur aangepast ging worden, nog altijd geen tuttimus na negen dagen! Niemand die blijkbaar weet hoe dit komt!? we zijn al meer dan 20jaar klant!

Reageer