van gewone sim naar micro-sim overzetten gebeurt niet !

  • 19 July 2014
  • 2 reacties
  • 437 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6

Hallo,


nieuwe smartphone: moet daarvoor micro simkaart hebben:mijn smartphone koop ik 'voor het gemak' in een Belgacomcenter, daar zou men alles regelen met de overzetting naar de micro simkaart: dat zou max. 12u duren. Deuh !!! Ik kan nog altijd niet met mijn nieuwe smartphone bellen en de technische dienst was gisteren rond 18u ook al niet meer te bereiken.

2 reacties

Kan ik u voor u nog iets doen? Is het ondertussen voor u opgelost? Mvg Eva
Ik vind het fijn dat het nu opgelost is. Echter moet ik toch even aanbrengen dat men in elke teleboetiek van Proximus dit inderdaad op,enkele minuten kan. Leuk zou zijn als Proximus via mail, sms of via andere media kanalen hun klanten op de hoogte zouden brengen van tijdelijke problemen. Dit zou heel wat "prutswerk" op de eigen smartphone voorkomen! Niet?

Reageer