Valse mails in omloop

  • 27 May 2017
  • 7 reacties
  • 308 Bekeken

wie krijg ook die nepmails ? (ik doe die niet open) , krijg ze zelfs op mijn gmail en outlook accounts ! medewerkers wat weten jullie hiervan ?

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Anita,

heb je ooit een blog gehad op skynet?

MVG,

Wim
ja , verschillende onderwerpen .
Reputatie 7
Badge +4
Dan zal dit wel een terechte mail zijn vermoed ik hoor. Er wordt ook niet echt gevraagd om op een bepaalde link te klikken maar is eerder een melding.
er staan twee aanklikbare elementen op , helpdesk en contacteer ons . maar dit kan alles zijn , ik krijg ook die mails op andere accounts , vind ik niet niet normaal , SKYNET zou me toch alleen op mijn account die ik bij hun heb contacteren ? misschien wilt Proximus of Skynet niet reageren en in de doofpot houden , want dit is klantonvriendelijk en zouden mensen kunnen naar een andere provider verhuizen . is nog gebeurd niet zo lang geleden . het lijkt me niet een echte mail van Skynet en ga er niet op reageren . goed weekend.
Velen hebben inderdaad zo'n mail gekregen omdat ze de laatste tijd niets meer op hun skynet blog geplaatst hebben.

Beste blogger,

Na de vele ongeruste berichten die we ontvingen op ons eerder bericht, willen we jullie graag wat meer info bezorgen over onze maatregel om bepaalde blogs te verwijderen.

Enkel blogs die aan deze criteria voldoen, zullen worden verwijderd:
- De blog bevat minder dan drie berichten (enkel blogs met 0, 1 of 2 berichten zullen worden verwijderd)
EN
-De blog is niet meer aangepast sinds 01/01/2016

Als u meerdere blogs bezit, zullen enkel de blogs die voldoen aan deze criteria worden verwijderd, andere blogs worden niet aangepast. Zoals al aangegeven in ons eerste bericht, volstaat het om een bericht te posten indien u één of meerdere getroffen blogs toch wil behouden.

Hebt u hulp nodig (u vindt uw login of paswoord niet meer terug), contacteer ons dan! We zullen u met alle plezier helpen.

Onze excuses indien we met ons vorig bericht voor enige ongerustheid hebben gezorgd.

Met vriendelijke groeten,

Het Skynet team
💇🏻
topic gesloten .