Skip to main content
In het buitenland bestaat de mogelijkheid om, tijdens een afwezigheid van minimum een maand, de volledige dienst in "vakantie service" te plaatsen. Dit wil zeggen dat slechts een minimaal bedrag wordt aangerekend voor administratieve kosten, maar dat de klant niet de volledige maandelijkse som dient te betalen. Een gewoon telefoontje volstaat om begin- en einddatum op te geven, maar meestal kan men dit zelfs via de website opgeven. Gemakshalve zouden telefonie, TV en Internet zelfs gegroepeerd kunnen worden. Niets dan voordelen voor de klant, en enkel één klein nadeeltje voor Belgacom : minder inkomsten...

Plaats dit idee misschien ook eventjes in de ideeënbus.



Alvast een thumbsup!


Idee supergoed, maar ik zie er niks van groeien. Het blijft commercie nietwaar.


<quote="slusterbubbel">

en enkel één klein nadeeltje voor Belgacom : minder inkomsten...

</quote>



En laat dat ene kleine nadeeltje nu net de enige bestaansreden van Belgacom zijn...


Reageer