Vaak stilstaand of slecht beeld sinds laatste zogenaamde verbetering/update

  • 22 September 2012
  • 2 reacties
  • 455 Bekeken


Sinds de melding dat er een update zou komen met betere items is ons beeld vaak 'onderbroken' of slecht.


We hebben veel jaren moeten wachten, nu hebben we een tijdje digitaal zonder probleem tot de laatste update....


pffff




2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Het is een fabeltje dat het aan de Ruckussen zou liggen. Ik gebruik die al 3 jaar zonder enig probleem. Met PLC's zijn er wel al eens storingen van andere apparaten op het electriciteitsnet. Maar hier dus duidelijk een lijnprobleem. Afwachten dus.



Daarnet was er zelfs geen netwerk meer. Dus het probleem ligt niet bij ons of de ruckussen want zelfs met een kabel blijven er problemen



Aangezien Charlotte geprobeerd heeft met vaste kabel tussen modem en decoder en het probleem blijft en aangezien de helpdesk niet voorstelt van bv vervangt je decoder of vervangt modem dan wil dit zeggen dat ze niks mogen rekenen aangezien het probleem dan buiten huis situeert en alles wat buiten tot en met de intro in huis gebeurd is ten koste van BGC.


Als het natuurlijk aan een probleem van de binnenbekabeling ligt vanaf de intro verdder naar binnen toe dan kan er wel iets aangerekend worden natuurlijk maar niet voor een fout aan ddecoder of fout aan modem want dan had helpdesk je eerst moeten melden dat je die eventueel kon vervangen om de reden van het zich voordoende probleem.

Reageer