Beantwoord

V6 decoder

  • 2 October 2017
  • 6 reacties
  • 1883 Bekeken

Wanneer ontvang ik als geselecteerde tester voor de nieuwe decoder meer info over hoe en wanneer ik deze ga ontvangen?
icon

Beste antwoord door ThomasP 2 October 2017, 11:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Uniek, de V6 test heeft wat vertraging opgelopen. Er wordt in de loop van deze week een communicatie over gestuurd.
Dag Uniek, de V6 test heeft wat vertraging opgelopen. Er wordt in de loop van deze week een communicatie over gestuurd. Al meer nieuws ?
Reputatie 7
Badge +6
Helaas niet. Vorige week vrijdag is de communicatie verzonden maar tot op heden hebben we nog geen nieuwe datum. Zodra deze er is, zal er een nieuwe communicatie worden verstuurd met meer info.
Volgens mij veel beter dat ze eerst zelf alles op voorhand goed uittesten, want er zullen dan nog wel problemen/bugs overblijven voor de testers 🤔
Ik heb vandaag de nieuwe decoderV6 getest en als ik mijn opnames wil bekijken zie ik, zoals gewoonlijk, alle titels staan en als ik er 1 wil bekijken krijg ik de volgende melding: fout SPC_4 de HD is niet geactiveerd of u hebt geen abonnement meer op dit kanaal. Wat nu?
Heb je meerdere decoders op je lijn geregistreerd staan mss want je kan hier controleren hoeveel decoders je lijn in HD aankan:
> https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html

Reageer