Gisteravond programma aan het opnemen op ned3 en kon niet meer vtm kijken, ik had dat vroeger niet met de V4, hoe komt dit nu
iemand oplossing aub
Druk eens die knop achteraan uit en een 15 tal sec.later weer aan.Normaal zou je dit euvel bij een v5 niet meer mogen meemaken,want ik vind het toch een vreemd voorval.
@ kieken,
Ik kan blijkbaar besluiten dat je de V4 onlangs vervangen hebt door een V5
Dus zal de oude v5 decoder nog geregistreerd staan op je lijn en bandbreedte reserveren.
Gewoon nu eens bellen in dit geval naar helpdesk 0800 22 800 (7/7 van 8u<-> 22u) en vragen dat ze je oude decoder uit registratie halen
Ik kan blijkbaar besluiten dat je de V4 onlangs vervangen hebt door een V5
Dus zal de oude v5 decoder nog geregistreerd staan op je lijn en bandbreedte reserveren.
Gewoon nu eens bellen in dit geval naar helpdesk 0800 22 800 (7/7 van 8u<-> 22u) en vragen dat ze je oude decoder uit registratie halen
@Ken, dit geprobeerd zonder resultaat
@Elsa, gebeld zoals je zei, ik heb 3 decorders staan maar............die V5 vinden ze niet terug, er zal iemand anders erna kijken en ze bellen terug
@Elsa, gebeld zoals je zei, ik heb 3 decorders staan maar............die V5 vinden ze niet terug, er zal iemand anders erna kijken en ze bellen terug
Juist telefoon gehad en het is opgelost, dankje Elsa
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.