Uur opgenomen programma e.d.

  • 25 October 2014
  • 12 reacties
  • 298 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
het werd al een paar keer gevraagd, maar kan aub het uur van een opname bijgezet worden bij een opgenomen programma. Nu veel zenders dikwijls herhalingen uitzenden op een bepaald uur en in de samenvatting dikwijls geen info meer staat, kan ik niet zien aan de opnameinfo of dit een herhaling is of een nieuwe uitzending.


Het zou ook leuk zijn als voor elke aflevering terug de naam in de samenvatting staat. Dit is dikwijls niet het geval, waardoor een serieopname alles opneemt.


In vroegere software ging bij een serieopname, waarvan een aflevering niet werd opgenomen wegens conflict, de software zelf de herhaling opnemen. Het zou tof zijn, mocht dit terug ingevoerd worden.


Leuk als dit bij een volgende update erbij zou zijn.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Kan het opnameuur aub bij de opgenomen programma's gezet worden ? Met al die herhalingen is het nu niet overzichtelijk wat een herhaling is en wat een nieuwe aflevering. Please........
Elma : We hebben uw vraag doorgestuurd naar onze programmerus. MvG Sabine
Reputatie 3
Badge +1
Wat ook interessant zou zijn is dat in de lijst opgenomen programma's, ook de naam van de zender zou vermeld staan. Misschien kunnen de medewerkers dit ook nog eens doorsturen aan hun programmeurs ?
Reputatie 6
Badge +2
Normaal zou dat geen probleem zijn om dat allemaal te vermelden, bij Telenet kunnen ze dat wel, daar staat alle informatie op in geuren en kleuren.


Bij Proximus is niet de kwestie van kunnen maar van willen.
Reputatie 7
Badge +3
@Yellow,


Dat was vroeger ook zo, maar na een grote update in de lente van 2011, was dat niet meer aanwezig.


Sabine, kan je de vraag van Yellow mee doorsturen? Dat was een puntje dat ik nog vergeten was.


Nb. De rode knop van in 2011, om te switchen tussen tv gids en zendergids mis ik ook nog altijd. Was handig om bepaalde programma's op te zoeken in één bepaalde zender. Mochten ze dat terug willen programmeren, onder een andere knop, dan zou dat heel handig zijn. Maar uur en zender bijzetten in de opgenomen programmalijst is al een stuk vooruit. ​
@ Alexander,


Staat allemaal al een tijdje op het verlanglijstje alleen wordt dat lijstje altijd maar langer en langer ................!
Reputatie 2
Inderdaad Elsa, heb ik vroeger al op hun lijstje laten zetten , het zal zoals je zegt, al een heel lang lijstje zijn knipoog
Wat hier juist gaande is, is duidelijk te zien denk ik.Besparingen.Dus doorgeven aan programeurs word enkel op lange baan geschoven,want anders had dit allang zo geweest.Net zoals Alexander het zegt kan het geen probleem zijn van kunnen,maar van willen.
Ja Elsa zoals ik al zeg zal men nu ook niet veel doen omdat men aan het besparen is.En Leroy met andere zaken in haar hoofd bezig is.Of dit in de toekomst proximus verder uit het slop zal helpen weet ik niet.
We zijn nu een jaar verder, en zelfs in de laatste versie, die met veel bombarie op heel wat billboards wordt aangekondigd, is dit NOG STEEDS NIET in orde!

Ik begin de commentaar van hierboven (dat PX dit gewoon niet wil doen) te geloven! Ofwel zijn ze incompetent!
In elk geval de naamsverandering van BCom naar PX (was dat niet: dichtbij de mensen???) blijkt een ernstige miskleun te zijn (tenzij het de bedoeling was om de mensen te bedriegen).
Toffe topic dat ik ga volgen.
PX blijf maar stilzwijgen graag antwoord PX

Reageer