USB Poort gebruiken Bbox3

  • 15 September 2014
  • 6 reacties
  • 11638 Bekeken

Badge
Beste, Ik heb op de usb poort van de bbox 3 een externe harde schijf aangesloten

In de parameters van de modem wordt deze herkend bij usb (voorkant)

Hoe kan ik bestanden plaatsen/lezen van deze usb massa opslag?


Thx

Geert B

6 reacties

windows verkenner het volgende invoeren : \\192.168.1.1


dan krijg je toegang tot de modem maar geen spoor van mijn USB sleutel


dan in windows verkenner het volgende ingevoerd: \\192.168.1.1\Disk_a1 maar dat is niet gelukt.

geeft ? Error message; path can not be found


dan de name van USB sleutel veranderd (in de eigenschappen) door een duidelijk name: bv 'USBBBOX'


Ik heb het opnieuw aangesloten op het modem en dan, in mijn windows verkenner het volgende ingevoerd: \\192.168.1.1\usbbbox

en dan kan krijg je toegang er toe.

Bron : hier en hier of identiek hier
Badge
Elsa bedankt!! (y)


ok, het is gelukt maar als ik nu bv een map sleep naar deze witte pagina ga ik gewoon naar de locatie op mijn pc ipc dat deze map op de externe harde schrijf wordt geplaatst! reden?
Blijkbaar na 2 jaar nog steeds géén reactie op deze vraag, ik zit ook met hetzelfde probleem? Wat moeten we doen ?
In het URL invoervak van je Explorer voer je het volgende in:
\\192.168.1.1\Disk_a1 (of \\192.168.1.1\Disk_b1 voor usb aan de voorkant)
Dan sleep je uw bestanden of een map (met bestanden), daar naar toe.
In het URL invoervak van je Explorer voer je het volgende in:
\\192.168.1.1\Disk_a1 (of \\192.168.1.1\Disk_b1 voor usb aan de voorkant)
Dan sleep je uw bestanden of een map (met bestanden), daar naar toe.

Bedankt Martin, dit is me reeds gelukt, maar..... als ik nu bv een map sleep naar deze witte pagina ga ik gewoon naar de locatie op mijn pc i.p.c dat deze map op de externe harde schrijf wordt geplaatst! reden?
Dat heb ik nog niet voorgehad, bij mij komt die map op de usb stick die op de usb poort van de bbo3 aangesloten is.
zie ook eens naar deze uitleg hier

Reageer