USB afsluitklepje Samsung Galaxy S5

  • 28 November 2014
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Mei 2014 kopen wij een Samsung Galaxy S5. Vorige week breekt zomaar ineens het afsluitklepje af dat voor de USB poortjes zit. Wat speurwerk leert ons dat de nog lopende basisgarantie van 2 jaar niet meer telt omdat het toestel niet meer spatwater- en stofdicht is. Dus klepje laten vervangen is een must. Een bezoek aan de Belgacomwinkel leerde mij al snel een ander verhaal. Afbrekend klepje valt niet onder de garantie, daarvoor moest ik een bijkomende verzekering afsluiten. Kan toestel wel binnenleveren ter herstelling maar zal het minimaal 3 weken moeten missen. Dat kan niet, ik heb geen andere telefoon. En nee mevrouw u hebt geen recht op een vervangtoestel daarvoor had u een extra verzekering moeten nemen. Een verzekering waarover mij niets gezegd is bij aanschaf van het toestel. Dit laatste wordt dan nog tegengesproken door de winkelbediende, dat kan niet want die uitleg wordt altijd gegeven. Wel ik heb hem niet gekregen en ik word niet graag voor leugenaar versleten. Ik kan het klepje online kopen, heb ik zelf ontdekt en de nodige fijne schroevedraaier wordt meegeleverd. Maar......plaats dat klepje niet zelf want als er dan ooit nog iets gebeurd dan is er geen garantie meer want de onzichtbare coating die op de schroef zit is beschadigd. Wij vinden het ronduit schande dat men een toestel van 700 euro uitrust met zo'n prullig klepje dat na amper 5 maanden de geest geeft en dat bij zo'n duur toestel een garantie van 2 jaar zit waar je gewoon niks mee kan.

2 reacties

je kan altijd nog privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


eens de vraag stellen of ze iets kunnen regelen voor u.
Beste
ik bied u in naam van Proximus excuses aan voor wat er gebeurde in het verkooppunt.
Het was zeker niet de bedoeling van onze winkelbediende u een leugenaar
te heten.
En ik kan u volledig volgen in het feit dat zo'n klepje bij een toestel van die prijsklasse, dit zou niet mogelijk. Maar helaas kan Proximus hier weinig tegen beginnen. U kunt misschien contact opnemen met de fabrikant? Misschien kunnen zij iets extra's voor u regelen.
Mvg Samantha

Reageer