Update software

  • 6 November 2012
  • 0 reacties
  • 366 Bekeken


Elke morgen tussen 5.30 en 7 uur is er één en soms tot 5 keer een software update. Waarom is dit nodig en kan zo'n update niet snachts, bvb rond 3 uur gebeuren? En waarom zoveel updates achter elkaar op hetzelfde uur?


Op 24 uur kan men toch niet een programma veranderen, of zijn ze bij BGC zo snel? Dat zoiets maandelijks gebeurt kan ik nog inkomen maar dagelijks?? Een verbetering na zo'n update zie ik zelden of nooit eerder een verslechtering.


Klein voorbeeldje. Ik bekijk een programma en kom tot de conclusie dat ik het niet helemaal kan afkijken. Dus neem ik de rest op. Wil ik het dan naderhand afkijken dan zie ik een zwart scherm, als ik dan een tijdje doorspoel kan ik het bekijken.


Of ook vandaag nog meegemaakt dat het opgenomen programma op het einde start, dus moet ik terug spoelen.


De menu's openen ook veel te traag, dit is al beter geweest, kan enkele seconde duren vooraleer een menu opent. Ik heb de batterijen van de afstandsbediening al eens verandert, dus daar ligt het niet aan.


En als ik van zender verander dan blijft die titelbalk veel te lang staan eer hij weg is.


En dan teletekst, maar das al een bekende kwaal van in het begin. Sluit ik die af dan blijft onder en boven nog een balk met tekst staan.


Na zoveel updates had ikk toch verwacht dat dit zou opgelost zijn.

0 reacties

Geen reactie

Reageer