Update BelgacomTV (NU MET FOTO'S!)

  • 7 March 2011
  • 42 reacties
  • 5062 Bekeken

http://www.belgacom.be/private/gallery/content/products/images/idtv_new_menus/New_Menu_NL.jpg 100x100

42 reacties

ikzelf woon te Oostende en heb de nieuwe layout sinds dinsdag 8 maart

men minpunten heb ik beschreven bij https:///posts/6099789b66

al de rest is een serieuze verbetering

g;)
Badge
Ja ,maar ik zou het toch zelf eens moeten zien want in die programma gids die ik bij mijn nieuwe ontvanger heb ontvangen staat nog duidelijk dat gebruik van die groene knop en dus die 30 dagen in.Kan je nu met deze soft ware zoeken naar films-sport-enz op datum want dit zou dus volgens deze handleiding ook moeten kunnen?
Reputatie 7
Badge +1
In de handleiding staat o.a.

Wenst u de opname langer dan 30 dagen te bewaren, selecteer dan 'beschikbaarheid' in het optiescherm en selecteer de waarde 'onbeperkt'. In dat geval kunt u op het moment van de daadwerkelijke opname niet naar een andere zender kijken.

Wat moet ik me daarbij voorstellen ? Nu kan ik perfect HD kijken en HD opnemen van een andere zender met PVR.

Ook nog:

Gelijktijdig kijken naar een zender en een programma opnemen van een andere zender, of
zappen tijdens het opnemen is in bepaalde gevallen niet mogelijk. Voor meer info: druk op
de blauwe knop van de afstandsbediening en druk op de infotoets

????????????????

lijkt me geen vooruitgang.....

Reputatie 2
Badge
@sinjoor ik hoop dat dit niet waar is. Misschien is dit geschreven voor de gebruikers die nu maar 1 stream kunnen ontvangen (hoop ik)
Badge
Even voort lezen bij marketing.
@sinjoor, dat slaat toch overduidelijk op de mensen die maar één stream hebben (of twee streams met twee decoders). Dat is net dezelfde situatie als vandaag.
Beste Sinjoor71,

nPVR is nog niet voor alle kanalen mogelijk. Daarom dat er in de handleiding staat dat het in bepaalde gevallen niet mogelijk is.

Mensen met 1 stream dat een programma opnemen op een kanaal waar er geen nPVR op mogelijk is kunnen helaas nog niet gelijktijdig naar een andere zender kijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva.
@Eva: wanneer wordt de update doorgevoerd regio Ieper-Zonnebeke?
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt voor verduidelijking....;) Begrijpelijkerwijze is aan alles gedacht om alle mogelijkheden in te dekken. Maar een handleiding is maar wat ze is. De praktijkervaring zal het moeten uitwijzen, en zover ben ik nog niet.
Badge
Zal ze'n eigen allemaal moeten uitwijzen denk ik.want wat ik gelezen heb ging de helft verleden week nog niet.Misschien vanaf vandaag wel?Denk dat het gemakkelijkste is dat je het het zelf ervaard.En kan vergelijken met de huidige interface.
@EVA van Belgacom:

Hoe gebeurt de upgrade van de nieuwe software op de decoder?

automatisch of moet je daarvoor zelf iets doen en moet de BBOX2 daavoor 's nachts opstaan ?
ricy: je moet daar niks voor doen, gaat allemaal automatisch.
@ Ricy:

niets, decoder en bbox2 zoals altijd laten aanstaan...
Reputatie 7
Badge +1
Of alles gebeurt dan wel na het opstarten als ze niet opstaan, maar dat kan dan wél wat langer duren, tot een half uur denk ik.
Bart ; GMFOX ; sinjoor71 ,

Ok dan wacht ik gewoon af, en bedankt voor jullie antwoord.
@sinjoor71: in principe met deze update zou dit geen half uur meer mogen duren .
Reputatie 7
Badge +1
@Bart: met de oude duurde dat bij mij wél zo lang nadat de TV-functie was uitgevallen door conflict met TVonPC. De decoder vond toen geen netwerk meer en na resetten van de modem naar factory settings duurde het ca. 1/2 uur voor ik terug TV had..

Als alles zo flitsend wordt met de nieuwe...toch eerst afwachten. En over de veranderde functionaliteiten schijnt men niet eenduidig tevreden te zijn.

Reageer