Update belgacom TV

  • 4 August 2012
  • 7 reacties
  • 364 Bekeken


Ik ben helemaal niet tevreden van de update van belgacom TV


Het heeft wel een veel mooiere lay out en is veel rapper zappen tussen de zenders en op je menu.

Maar kan niets meer lezen van het menu omdat het zo klein staat, kan ook niets van mijn tv programma's lezen. Mijn beeld wordt kleiner afgespeeld bij de opnames.


Ook kan ik al een paar dagen mijn afstandsbediening van belgacom niet meer gebruiken voor mijn TV Mijn afstandsbediening van mijn tv is kapot dus was ik zeer blij toen we de afstandsbediening ook konden gebruiken voor de TV en nu kan ik geen enkel meer gebruiken. Heb daar voor naar de klantendienst gebeld , en die hadden me gezegt dat binnen het uur iemand van de technische dienst zou bellen . Dit was gisteren voormiddag en ben nog aan het wachten op een telefoon.

Kan begrijpen dat met de update er andere telefoons zijn die misschien voorang hebben of moeilijker zijn om optelossen. Maar dit is niet de eerste keer dat ik niet verder wordt geholpen en dat ik het allemaal zelf moet vinden.

Belgacom is dan zo'n groot bedrijf met volgens mij toch voldoende werknemers in dienst ? Die mogen mij dan ook wel helpen betaal hier ook wel voor. Anders mogen ze mij wel betalen voor het vinden van oplossingen bij mezelf en ouders en schoonouders.


Net zoals ik ook nog steeds aan het wachten ben op een antwoord van mijn WII dat ik bij mijn pack zou krijgen...Is ook maar gewoon een stunt om mensen te lokken ofwat?

Ik ben meer en meer slecht gezind aan het worden op Belgacom en helemaal geen tevreden klant !!!

7 reacties

Ik begrijp toch niet goed waarom je de afstandsbediening van de bgc decoder niet meer kunt gebruikern voor uw TV.

Want als je de afstandsbediening gebruikt om je TV zelf te bedienen heeft dit zeker niks te maken met de update van de decoder.

Als je echter bedoelt dat je uw decoder niet meer kunt bedienen via de afstandsbediening van de decoder dan zou ik toch eens een factory rest uitvoeren van de decoder.

groetjes, Elsa
Ter info uitleg ivm factoryreset ddecoder vin je hier door te surfen naar:

http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec

Elsa

PS: aangezien je een update hebt op je decoder dan zal het een decoder V4 zijn die je hebt.

Hey dank je wel voor je reactie Elsa

dit heb ik echter al allemaal geprobeerd en wil niet macheren, waardoor ik dus naar Belgacom bellen om mij verder te helpen, maar zoals al vermeld ben ik nog steeds aan het wachten op de telefoon van de technische dienst .

Maar toch bedankt...

Groetjes
Ik geef je in iedergeval nog de link hoe je de afstandsbediening kunt universeel maken je hoeft enkel te klikken op de soort afstandsbediening die je hebt:

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/8384/related/1

Nog wat meer info omtrent afstandsbedieningen kan je hier vinden :

http://bgctv.skynetblogs.be/#afstandsbediening

en ook hier:

http://rrd.netai.net/#afstandsbediening

groetjes, Elsa



Reputatie 1
Badge
Al gedacht aan een toevallige samenloop van omstandigheden.

Heb je nieuwe batterijen voor de afstandbediening geprobeerd?

Mvg
Ja inderdaad Jack, dit is normaal het eerste wat je moet doen en ik vind dit zo evident dat ik er gewoon niet meer aan denk om dit te melden maar bij deze heb je dit recht gezet.

groetjes, Elsa

Awel, het is mss bij Laura en mij een ander probleem, maar ik heb ook last met de afstandsbediening sinds die Charel. Soms lukt het dadelijk en soms moet ik paar keer klikken om tv aan of uit te zetten en als ik zap naar andere zender dan duurt het ff vooraleer ik het geluid kan regelen. En het ligt niet aan de batterijen, het is begonnen met CHAREL of hoe da ding ook heet. Het zou dan stom toeval zijn als de batterijen en de problemen samen zouden vallen.

Wat ik ook gemerkt heb, als ik een opgenome programma bekijk en ik wel beetje doorspoelen en terug normaal kijken dans topt het beeld ff, het geluid gaat gewoon verder en de ondertiteling komt dan iets later

En zoals bij Laura is bij ons ook de tekst veel te klein zoals ik al eerder heb gezegd en wat ik nu heb ik al meer dan 24 uur geen teletekst meer.

Bellen naar BGC is hopeloos, je geraakt er niet binnen en als het lukt dan krijg je iemand aan de lijn die het voorop gesteld briefje afleest, met srr voor het ongemak maar door dit of dat zijn er problemen en daar sta je dan

Wat gaat BGC voor haar klanten doen ter compensatie van het ongemak???????????

Ons evenveel laten betalen zeker voor een service die nergens op trekt.

Is het onze fout dat het snertprogramma dat ze aangekocht hebben niet werkt???

Ik ga morgen contact opnemen met testaankoop en waarschijnlijk ook klacht neerleggen bij de ombudsdienst en ik hoop dat er meer mensen zijn die dat gaan doen, BGC moet eens leren klantvriendelijker te zijn.

Vandaag heb ik nog een enquete ingevulld over BGC en telkens als de vraag kwam, kan U BGC aan vrienden of familie aanbevelen, heb ik telkens: neen, zeker niet aangevinkt

En ja, ik ben lastig aan t worden, met dat gedoe van BGC, altijd is er wel iets dat niet normaal verloopt

Reageer