uitvallen van wifi ?? BBOX2

  • 11 December 2013
  • 1 reactie
  • 658 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

De laatst dagen valt mijn wifi verbinding regelmatig effe uit , vooral bij het afhalen van mijn mail.


Vandaag ook regelmatig uitval van verbinding van browser :


De wifi valt uit en ik kan hem herstarten, door de verbinding van de laptop te verbreken en terug te verbinden.


Vandaag heb ik dan de BBOX2 voor de vijfde maal eens afgezet en terug opgezet.


Dit is vooral in de dag dat de verbinding hapert, s'avonds wordt het beter.


Heb jaren geen enkel probleem geha, zijn er werkzaamheden bezig aan de servers??? Ik heb wel veel dowloads gedaan voor een herinstallatue van win7. Doch de BBOX2 moet dit toch aankunnen denk ik?? Word toch oook gebrukt voor TV dacht ik


Kan men checken of er probemen geweest zijn in de centrale of ergens anders , of is mijn BOX2 aan het einde van zijn leven???? (symbool van wifi bleef constant flikkeren alhoewel ik niks aan het downloaden was)





user : sb 269619




1 reactie



De beveiliging heb ik nochtans een goede vier maand geleden nog zelf moeten doen.



Logisch gezien zou dit automatisch moeten gebeuren via de VLAN20 van de bbox en het ZTC TR-69 process


Maar weer uit ervaring die ik hier op het forum opgedaan heb uit reactie van sommige forumposters kan dit wel eens rateren en soms na een factory reset ook nog een reboot doen kan dit ook verhelpen , wel niet altijd !!

Reageer