Vraag

Uitstel van betaling

  • 30 August 2016
  • 2 reacties
  • 279 Bekeken

Hallo
Ik vind het ongehoord dat ik hier vandaag een faktuur krijg met de melding uitstel van betaling .
Mijn betalingen doe ik maandelijks op tijd en ik vind niet dat ik 2 maal per maand moet betalen mijn vorige betaling heeft u op 12 augustus ontvangen en deze zou voor 29 augustus moeten betaald worden ge zou voor minder veranderen van leverancier .
klantnummer xxxx.

Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur en klantnummer verwijderd

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag dominoke,

Wij weten dat jij je facturen altijd op tijd betaalt, maar ik heb geen andere optie dan een uitstel om de datum aan te passen.

Zaols je kunt lezen in de bijlage van de factuur gaan er enkele zaken veranderen en daar zijn we volop mee bezig.

Mijn excuses voor het ongemak, het was niet mijn bedoeling om je voor het hoofd te stoten hierdoor.

Met vriendelijke groeten,

HeidiE
best klantnummers niet openbaar zetten maar beter doorgeven via privébericht dit om eventueel misbruik te voorkomen.
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

Reageer