Vraag

Twee facturen op één maand

  • 28 August 2016
  • 5 reacties
  • 259 Bekeken

factuur 6620721029
wij hebben een factuur betaald op 08-08-2016 en ontvangen nu een nieuwe op 26-08, te betalen op 30-08-2016,is dit wel juist ? twee facturen te betalen op één maand ?
Er staat op die factuur een bedrag van € 2,22 voor 3 gesprekken in happy time tussen 8 en 17u
7 uur, normaal worden die toch opgevangen door de gratis gesprekken voor getrouwheidsprogramma?
Welke gesprekken waren dat dan ?

5 reacties

Je bent niet de enige hier werd dit al verschillende keren gemeld, Is een fout in het facturatiesysteem
stuur best een privébericht => Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
om de betalingsdatum uit te stellen
Je kan natuurlijk ook naar de klantendienst bellen tot 22u 0800 22 800 om je daar verder te helpen. proximus.be/contact .

Happy Time XL: Gebruik enkel voor privédoeleinden en conform de algemene voorwaarden van Proximus. Niet cumuleerbaar met andere opties die korting bieden op nationale oproepen. Niet geldig voor oproepen naar speciale nummers (07x, 09xx, ...), behalve van en naar de PhoneMail-dienst.

Happy Time International: Optie enkel geldig op de standaard telefoonlijjn. Beperkt tot 2000 minuten per maand. Daarna betaalt u het Classic tarief dat van toepassing is voor de gebelde bestemming. Maximaal 1 optie per klant en enkel voor privégebruik conform de algemene voorwaarden van Proximus. Niet cumuleerbaar met andere opties die korting bieden op internationale oproepen.
Er is de laatste tijd precies meer mis met het facturatiesysteem?
(zoals daar zijn de WAZE en Pokemon aanrekeningen en crediteringen)
ja en waarom loopt het maar bij sommigen verkeerd, je zou denken als er een fout in het systeem zit dat het dan ook bij iedereen gaat fout lopen !?
All,

Reeds driemaal is er twee keer per maand een factuur aangeboden geweest (11/12 2015 + 31/12/2015; 03/03/2016 + 31/03/2016 en 09/08/2016 en 25/08/2016).

Toen ik dit voor de tweede keer vaststelde in de maand maart 2016 heb ik telefonisch (zoals aangegeven op jullie site) contact gehad met de klantendienst met de boodschap dat ik hiermee niet gediend was. Als klant wil ik stabiliteit in mijn betalingen en bijkomend 2 maal een factuur aanbieden in een maand is niet correct. Voor mij is dit een voorwaarde tot verbreking van de samenwerking, een gegeven dat ik tijdens die maand en de maand daarna duidelijk telefonisch had uitgelegd aan het bedrijf. Helaas moet ik tijdens deze maand opnieuw vaststellen dat dit fenomeen zich weeral voordoet. Voor mij is dus de voorwaarde om de samenwerking te verbreken ingevuld.
Bovendien was ik na mijn telefonische klacht nog meer teleurgesteld. De medewerkster aan de telefoon wou mij een compensatie 'gratis' aanbieden voor het ongemakt. Blijk dit een promotie te zijn waarvoor het bedrijf enkele dagen voordien spontaan met mij contact had opgenomen en waarin ik geen interesse had. Ik weet eigenlijk niet hoe ik mij hierbij moeten voelen omdat deze handeling veel weg heeft van 'iemand met een kluitje in het riet sturen'. Als ik dan zogezegd toch een trouwe klant ben, verwacht ik dat je correct wordt behandeld, wat hier duidelijk niet het geval is. Spijtig, maar een gemiste kans en waarschijnlijk een klant die zal overgaan naar de concurrent. Kiezen is altijd een beetje verliezen
Persoonlijk ben ik teleurgesteld in de manier van werken en hierdoor is het vertrouwen weg. 😞
Reputatie 7
Badge +3
Hey Nicolas,

Dossier 27728165 is hiervoor al in behandeling, ik vroeg je opmerkingen toe.

De dossierbeheerder zal je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer