Tv uitgevallen rond 22u10 (maandag 29/11)

  • 29 November 2010
  • 84 reacties
  • 9085 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Tv gaat in schokken vooruit (1 beeld om de x seconden)

1e Decoder gereset + 2e decoder was uit, aangeschakeld: software update duurt abnormaal lang.

En dit op beide decoders > probleem globaal met belgacomtv? Ik zit in zone 050

Internet nog perfect zowel down als up.

84 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Das wel een probleem van november 2010.....zal al wel opgelost zijn zeker ?
Inderdaad https:///people/970d0e3bad de vogel (ik weet al niet meer wie het was) is gaan vliegen!
Is er iemand die zijn bericht gewist heeft of zo? Want ik ben totaal niet mee met de laatste vier berichten...

*confused*
Reputatie 2
Badge +1
Bart!! Als jij een vergoeding zou krijgen... heb ik daar dan ook recht op? :)
Enige wat ik heb gehad is een SMS'je van Didier Bellens... maar dat had een andere reden ! 😛
Ha.. de ene zegt dat ik anti belgacom ben, dan andere zegt dat ik pro belgacom ben.

Wat is het nu? :)
Badge
wel ricky

dat is nu eens de nagel op de kop zeg

ps. wat Bart betreft, die geeft hier toch ook zijn (ongezoutenà menig hoor, je moet alles eens opzoeken. En mijn beloofde kommetjes melk zullen wellicht voor eeuwig beloftes blijven

toch groeten van muisje
Als je twee tot driemaal veranderd bent van tv distributeur dan leg je daar op den duur bij neer en ben je tevreden met wat je nog hebt, want als je het niet doet blijf je in de cirkel voor eeuwig ronddraaien.

Velen veranderen toch ook 2 tot 3 maal van partner omdat ze niet tevreden waren en houden het op de duur voor bekeken en zijn toch tevreden met wat ze hebben of niet soms ! :)

Ik ben zelf overgestapt naar BGC-TV en daar ik heel weinig problemen heb (lange tijd al geen meer), kan ik moeilijk klagen want het was op een ander ook niet altijd koek en ei en ik heb zeker geen belangen of voordelen bij BGC dus dat is zeker niet de reden dat ik geen klagen heb.

Maar dat neemt niet weg dat ik begrijp dat mensen die wel misserie hebben wel klagen en daarom mag je ook niet uit het oog verliezen dat een dergelijk forum een verkeerd beeld geeft want je weet zo goed als ik dat het grootste gedeelte van de mensen maar op het forum komen met problemen want als alles goed gaat dan ga je toch ook niet naar een advocaat stappen hé.
Bart, ik hoor u maar weinig slecht over belgacom zeggen,er schrijven zo veel mensen dat ze problemen hebben,en toch schrijf u dat de mensen niet mogen klagen over belgacom,en dat de problemen vlug opgelost zijn,ik denk dat u van belgacom wel iets extra krijgt om op de forum maar goede dingen te schrijven over belgacom,maar ik lees ook wel dat er noch andere mensen dat doen op de forum.
Reputatie 2
Badge +1
@JohnS: zeg je dat ook tegen je garagist?
<quote="JohnS">
Niet minimaliseren graag. We betalen een duur abonnement en verwachten een 100% service.
</quote>

U verwacht misschien een 100% service, maar u betaalt er niet voor.

Uittreksel uit de algemene voorwaarden van Belgacom TV:





6. Waarborgen m.b.t. de Dienst





6.1. Belgacom verbindt zich ertoe haar expertise te benutten om de Klant een ononderbroken Dienst van de best mogelijke kwaliteit te waarborgen. Indien zich een probleem voordoet, dient de Klant Belgacom hierover zo spoedig mogelijk in te lichten. In dat geval dient Belgacom alle redelijke inspanningen te leveren om het probleem te verhelpen.

6.2. Belgacom kan de Dienst onderbreken met het oog op het onderhoud, de herstelling, de wijziging en de uitbreiding van het netwerk. Indien er m.b.t. de Decoder een ontoereikende beveiliging wordt vastgesteld, heeft Belgacom het recht om de Dienst te onderbreken totdat de veiligheid is hersteld. Belgacom verbindt zich ertoe om de duur van dergelijke onderbrekingen te beperken tot het strikt noodzakelijke. In de mate van het mogelijke, behalve in geval van nood en voorzover het redelijkerwijs haalbaar is, dient de Klant vooraf te worden verwittigd van de uitvoering van werken die mogelijk een impact kunnen hebben op de ontvangst van de Dienst. Indien de ontvangst bij een groot aantal Klanten is onderbroken, behoudt Belgacom zich het recht voor om dit d.m.v. een algemene publieke kennisgeving op de tv-interface van de Dienst of op gelijk welke wijze die Belgacom aangewezen acht, mee te delen.





@ JohnS : zo duur is het toch niet, zeker niet in vgl met de anderen. en daarbij heb het gratis in een pack
Reputatie 6
Badge +3
Verontschuldigingen vind ik goed, extra credits om Aspe te kunnen huren is beter ('t is niet voor mij 't is voor mijn lief vrouwke ....)
Reputatie 5
Badge +2
Ja, ik moet zeggen dat ze er heel goed aan gedaan hebben om hun verontschuldigingen via de blauwe knop en dit forum te laten weten. Dat getuigt van een goede aanpak. Als het positief is, mag het zeker ook gezegd worden.

Mvg
Reputatie 3
Badge +2
Tja die 100 % service krijgt ge bij telenet ook niet hoor, de kabel is daar ook al uitgevallen.
@Bart & Eva,

Niet minimaliseren graag. We betalen een duur abonnement en verwachten een 100% service.
Ik denk dat de mensen echt niet mogen klagen.
Probleem in 40 minuten opgelost, wat veel sneller is dan het vorige mega landelijk probleem.
Eva heeft deze morgen de reden hier op forum gezet.
Info zelfs ook beschikbaar via de blauwe knop (!!!).. en zelfs in het Nederlands.
Is de eerste keer dat Belgacom zo goed is met z'n communicatie.
Bij deze een bedankt aan alle EVA's in deze wereld :)

Digitale tv gaat over heel veel componenten, en elke component failed wel eens.. redundancy is er wel, maar nooit 100% (zoals bepaalde 'kabels') en niet altijd automatisch. Hetzelfde voor de analoge tv... hoe vaak had je (vroeger) wel niet eens dat je heel de avond geen tv kon zien..

Badge +1
Ben nog maar net het forum aan het raadplegen en zie dat de panne kennelijk overal zat. Wij hadden er hier ook last van (054).

Ik vind het wel kleinzielig dat sommigen er direct een drama van maken. Kan overal eens gebeuren. Als het maar niet te dikwijls voorvalt :)
Een kabelbeschadiging is niet noodzakelijk de fout van Belgacom. Dit overkomt elke nutsmaatschappij.

In ieder geval chapeau dat het op 45 minuten weer in orde was!

(FYI: ja, ik zat ook in de probleemzone)
Dag allemaal,

Gisterenavond iets na 22.00 u ondervond een beperkt aantal Belgacom TV-klanten mogelijk een kwaliteitsprobleem bij het bekijken van een tv-programma. Zij konden wel opgenomen programma's bekijken op tv-op-aanvraag. Rond 22.45 u was het probleem verholpen. Belgacom verontschuldigt zich bij elke klant die dit heeft ondervonden.

Vriendelijke groet,
Eva van Belgacom
zelfde probleem in 059 zone, nu eveneens opgelost.

Wel een tijdje moeten zoeken naar nieuws over het probleem, communicatie kan beter Belgacom en dank u voor mijn programma's te verpesten vnvd.

Toch eens moeten kijken of ik een schotel kan plaatsen aan mijn appartement en Mobistar eens bekijken. Niet de eerste keer dat dit gebeurd :(
Badge
Zone 054 is nu ook opgelost,maar de opnames zijn natuurlijk naar de kl.......

Belgacom graag iets terug hé.
zone 03 ook
zone 016 terug ok.
bij ons ook, zone 03

dit is de tweede keer deze maand

eerst telefoon ( kabel verzopen op straat)

technieker zegt dat er nog een probleem is wat verder op en dat het hoofdprobleem daar is maar heeft geen tijd.

voetpad beetje dicht gooien en zegt dat dit voor een ander ploeg is ( nu een week geleden en nog niet deftig gedaan)

begin sterk te twijfelen aan belgacom
Reputatie 6
Badge +3
050 - 8200 : tv-gids: geen ...

correctie: werkt opnieuw.

Nota NPVR opnames zijn ook om zeep (in horten en stotenà

Reageer