Tv uitgevallen rond 22u10 (maandag 29/11)

  • 29 November 2010
  • 84 reacties
  • 9086 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Tv gaat in schokken vooruit (1 beeld om de x seconden)

1e Decoder gereset + 2e decoder was uit, aangeschakeld: software update duurt abnormaal lang.

En dit op beide decoders > probleem globaal met belgacomtv? Ik zit in zone 050

Internet nog perfect zowel down als up.

84 reacties

bij ons ook, Hemiksem bij Antwerpen

is het al opgelost? wij zitten in zone 03
Hetzelfde rond gent en tot aan de kust... klantendienst is al gesloten :| "handig"...
Nationaal probleem. Veel mensen posten dit op twitter. Reboot van modem of decoder haalt niet uit. Snelheid van internet is ook een stuk gezakt (van 25Mb/s naar 12Mb/s)
jeeej belgacom
Idem in zone 014 (Turnhout); zal toch niet aan het weer liggen zeker, want anders... Schamen
hoi,

Hier het zelfde liedje! Blijkbaar werkt alles buiten gewoon digitale tv kijken!

Zelf als we het programma opnemen en kijken naar de opname is deze ook in schokken dust ook niet een echte oplossing

om toch het programma te zien die je wilde bekijken vanavond!

pffff........ niet echt supper dit!

groetjes uit Waregem
in zone 015 is er niets aan de hand, net gebeld naar vrienden
Zone 089 : idem!
laagje sneeuw????
Tof hé, we zullen wel extra betalen voor de goede service van BGC. In zone 055 heb je dus ook niets.

Bedankt Belgacom, ik zal met plezier mijn factuur betalen (zou dat ook in stukjes en beetjes mogen, net zoals hun TV vandaag ???)
gaan we nu korting krijgen ?????
Zone 011 (Hasselt) ook

Kan geen extratime zien en heb het laatste van TopGear ook moeten missen hierdoor Wenkbrauw ophalen
zelfs in Ninove werkt het niet!!
Hier het zelfde probleem Merksem.

Leidingen bevroren ofzo?
Geen enkel probleem hier.. zone 02

of ten minste alle programmas van deze avond gratis opnieuw te bekijken....
Hier in boortmeerbeek krak hetzelfde ineens begon het beeld te schokken, ben nu decoder aan het resetten afwachten maar ik begin dien belgacom TV stilaan beu te worden !!! dat is elke maand hetzelfde liedje en krijgen we excuses? no way!!! krijgen we iets in de plaats voor hun niet goed werkende systemen? No way eigenlijk zou iedereen alles moeten opzeggen het zal rap gedaan zijn dan
ook in zone 052 is de TV op deze manier uitgevallen rond 22.10u
Gent, Laarne, overal niets... zone = 09

reeds 4 x gereset...

Internet en telefoon is OK

Voor vanavond ligt de TV plat....Klantendienst: Te laat!!!
er zal een capaciteits probleem zijn.. te veel franstalige zenders :p
Eventjes geduld mensen. blijkbaar is het maar sinds +/- 22.00u.. dus geef de mensen ook wat tijd om het op te lossen.
Jep gratis opnieuw kunnen kijken zou handig zijn mis net de halve finale van robinson pfffffffff........
Wanneer zal het weer opgelost zijn. Ben zeker niet tevreden met belgacom
1000 Brussel hetzelfde probleem.....
gratis opnieuw bekijken, we hebben het hier wel over Belgacom

Reageer