Tv uitgevallen rond 22u10 (maandag 29/11)

  • 29 November 2010
  • 84 reacties
  • 9086 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Tv gaat in schokken vooruit (1 beeld om de x seconden)

1e Decoder gereset + 2e decoder was uit, aangeschakeld: software update duurt abnormaal lang.

En dit op beide decoders > probleem globaal met belgacomtv? Ik zit in zone 050

Internet nog perfect zowel down als up.

84 reacties

Reputatie 2
Badge +1
@JohnS: zeg je dat ook tegen je garagist?
Bart, ik hoor u maar weinig slecht over belgacom zeggen,er schrijven zo veel mensen dat ze problemen hebben,en toch schrijf u dat de mensen niet mogen klagen over belgacom,en dat de problemen vlug opgelost zijn,ik denk dat u van belgacom wel iets extra krijgt om op de forum maar goede dingen te schrijven over belgacom,maar ik lees ook wel dat er noch andere mensen dat doen op de forum.
Als je twee tot driemaal veranderd bent van tv distributeur dan leg je daar op den duur bij neer en ben je tevreden met wat je nog hebt, want als je het niet doet blijf je in de cirkel voor eeuwig ronddraaien.

Velen veranderen toch ook 2 tot 3 maal van partner omdat ze niet tevreden waren en houden het op de duur voor bekeken en zijn toch tevreden met wat ze hebben of niet soms ! :)

Ik ben zelf overgestapt naar BGC-TV en daar ik heel weinig problemen heb (lange tijd al geen meer), kan ik moeilijk klagen want het was op een ander ook niet altijd koek en ei en ik heb zeker geen belangen of voordelen bij BGC dus dat is zeker niet de reden dat ik geen klagen heb.

Maar dat neemt niet weg dat ik begrijp dat mensen die wel misserie hebben wel klagen en daarom mag je ook niet uit het oog verliezen dat een dergelijk forum een verkeerd beeld geeft want je weet zo goed als ik dat het grootste gedeelte van de mensen maar op het forum komen met problemen want als alles goed gaat dan ga je toch ook niet naar een advocaat stappen hé.
Badge
wel ricky

dat is nu eens de nagel op de kop zeg

ps. wat Bart betreft, die geeft hier toch ook zijn (ongezoutenà menig hoor, je moet alles eens opzoeken. En mijn beloofde kommetjes melk zullen wellicht voor eeuwig beloftes blijven

toch groeten van muisje
Ha.. de ene zegt dat ik anti belgacom ben, dan andere zegt dat ik pro belgacom ben.

Wat is het nu? :)
Reputatie 2
Badge +1
Bart!! Als jij een vergoeding zou krijgen... heb ik daar dan ook recht op? :)
Enige wat ik heb gehad is een SMS'je van Didier Bellens... maar dat had een andere reden ! 😛
Is er iemand die zijn bericht gewist heeft of zo? Want ik ben totaal niet mee met de laatste vier berichten...

*confused*
Inderdaad https:///people/970d0e3bad de vogel (ik weet al niet meer wie het was) is gaan vliegen!
Reputatie 7
Badge +1
Das wel een probleem van november 2010.....zal al wel opgelost zijn zeker ?

Reageer