Tv uitgevallen rond 22u10 (maandag 29/11)

  • 29 November 2010
  • 84 reacties
  • 9086 Bekeken


Toon eerste bericht

84 reacties

TIENEN ZELFDE GEVAL wel terug in orde nu, maar de laatste tijd is dit wel meer aan de orde niet? Of ben ik de enige?

Ook het internet, steeds als alles weggevallen is moet ik de laptop opnieuw installeren want dan vind hij de draadloze instelling niet meer, raar dat dat telkens van mijn pc is na een recet, denk dat ik terug kabel ga gebruiken.

in 014 terug in orde
Hier is't ook terug inorde.

Maar de aflevering van Aspe die ik voor mijn vrouw had opgenomen, is voor een groot deel naar de botte. Zal ze niet leuk vinden.:O
Zone Gent. Alles terug OK, na alles resetten
Jammer dat Belgacom niets onderneemt om de klanten behoorlijk in te lichten via deze web-site bvb.

In Gent nog steeds geen beeld....
heb ook gebeld naar 0800 nr, juist te laat 2 min voor 22u, kreeg nog de melding we kunnen u terugbellen, ondertussen is de tv terug opgestart, heb wel ook mijn favoriete programma moeten missen, benieuwd wat ze ons morgen gaan vertellen
Hier in Oostende probleem ook juist weer opgelost
Dit is nu de 2de keer in 14 dagen eerst met de regen dat alles is uitgevallen dan hadden we 5 dagen geen internet vaste telefoon en digitale tv en nu weer dit. Zou dit komen door een beetje sneeuw of koude amai dan staan we er deze week goe op. Heb al gevraagd om korting te krijgen maar dit ging uiteraard niet. Dit is een schande als dit nog 1 keer gebeurt zal ik twijfelen om over te stappen naar de concurrentie. Inge
Hamme, Oost-Vlaanderen zelfde probleem. Storing is ondertussen weg, maar mijn opgenomen programma kan ik niet bekijken...
Beeld en geluid is in orde nu (hout vasthouden)

Maar als je met je zapper op instellingen drukt,grijg je een zwart beeld .is alleen weg te krijgen door de modem te resetten.
zone 016 nog altijd met horten en stoten
hier in boortmeerbeek ook opgelost dat neemt niet weg dat ik het niet vind kunnen hoor
hier in Geel ook (014).

Bij de buren ook , lijkt me een serieus probleem te zijn als ik dat hier allemaal zo lees!

Deze middag zou het ook al voorgevallen zijn bij de buren.

T'is te hopen dat ze het daar bij Belgacom Tv door hebben.

Zo het van da pakske sneeuw zijn, of is't te koud geworden voor de servers!

Hopelijk is't snel opgelost!
hey iedereen bij ons ook zone 03

maar is nu in orde gekomen

mvg
zone 03 terug ok
Alles werkt opnieuw zone 057
in Wilrijk macheerd het ook weer....maar hoelang;)
mss heeft het te maken met hun NPVR updates ;)
Reputatie 6
Badge +3
postcode 8200 nog altijd niets.
Geraardsbergen idem dito zone 054/
ok in wetteren.... dit was een leuke exp robinson aflevering...
De storing is opgelost, 050 zone;)
hier in ronse ook :)
Net ingetekend vooor 1 jaar meer - heb er al direct spijt van.

Ik ga die mobistartv is een jaartje in de kijker nemen en misscbien binnen een jaar.....
Ik denk dat Belgacom op smalband is gezet.:D

Reageer