TV Replay = duidelijk geen succes. Waarom blijft Belgacom aandringen?

  • 8 June 2014
  • 1 reactie
  • 811 Bekeken

Reputatie 2
Badge

TV Replay werd al een eerste keer aangeboden in maart 2014. Wegens 2 maanden gratis heb ik toen ingeschreven, maar zag al snel niet echt het nut ervan in. Ik heb me uitgeschreven, alvorens Belgacom mij hiervoor maandelijks euro's zou kunnen aanrekenen.


Nu is Belgacom aan een tweede offensief begonnen via:


° geadresseerde brief (hoewel aangegeven en bevestigd dat ik geen TV Replay wens) en


° een TV-gids die bol staat van totaal overbodige symbooltjes waar ik ondertussen mee geplaagd zit.


Waarom zou ik per maand € 3,- of € 7,- meer betalen op mijn abonnement voor een uitzending die ik wellicht/misschien/mogelijk gemist zou kunnen hebben? En enkel voor een heel beperkt aantal zenders/uitzendingen? Er zijn zeker andere manieren om een gemiste uitzending te bekijken, toch?


Waarom doet Belgacom hierover al die moeite? Extra inkomsten?


PS: en waarvoor dient die stomme verticale gele streep in de TV-gids nu ineens? Alsof we niet weten hoe laat het is!

1 reactie



In de nieuwste versie van de software krijgen alle klanten, ongeacht of ze TVR hebben of niet, de icoontjes te zien



Dat klopt dus niet zeker niet voor de V5 want ik heb het al aan verschillende gevraagd en die hebben de laatste software versie op hun V5 decoder maar geen TVR icoontjes , maar enkelen hebben gemeld die icoontjes wel te hebben maar mss hebben die dan een V4 en geen V5, wat ook zou raar zijn dat het enkel op de V4 zou zijn en niet op de V5 !!?


Soit het maakt uiteindelijk allemaal niet zo veel uit of ze er al dan niet staan, die iconen storen mij in ieder geval niet.

Reageer