Vraag

TV replay


stel , ik wil terug naar Komen eten kijken ,via replay , waarom moet eerst NCIS bijna volledig afgespeeld worden ? Misschien omdat ik niet geabonneerd ben ? moet het steeds geld kosten , idioten ? wie moet er nu een miljoenen premie krijgen met het gestolen geld van de kijker ? 😠

64 reacties

Dat is inderdaad wat ik ook dacht dat dit zowel TVR- als TVR+ was 😉
maar zo doen hier op den duur een mens nogal twijfelen hé !
Reputatie 7
Badge +1
Sorry voor mijn wat heftige reactie hé Marleen! Maar het was goed bedoeld hé!🆒
Dat is de vraag die ik mij al zolang stel hoe dit kan verklaard worden, dat het bij de één altijd misloopt en dan bij de andere niet, net zoals ik geen problemen ondervind met mijn opnames bijvoorbeeld, en ik begrijp daarom ook dat sommigen denken dat kan niet, maar moesten de klanten ook op het forum komen om te zeggen dat het allemaal goed werkt dan zou het direct duidelijk zijn dat het kan maar 99% komt op het forum om problemen te melden, wat ook menselijk en normaal is, het is nu goed dat ik hier forumlid ben maar ik zou niet weten waarom ik het forum zou nodig hebben moest ik nu geen forumlid geworden zijn, en als ik al eens in de problemen geraak is het altijd via de 0800 22 800 deftig en correct opgelost geweest, mijn zoon heeft gisteren nog vertelt hoe content hij was van de service van Proximus, net als mijn buren hier enz... maar als je op het forum kijkt, twitter en Facebook , dan zou je echt denken dat het bij Px al kwel en kommer is,
Enfin dat wil niet zeggen voor alle duidelijkheid dat er geen klanten zijn die soms serieuze problemen meemaken met Px net zoals ik dat ook af en toe lees voor TN en "Orange (mobistar) TV & internet" enz......
Reputatie 7
Badge +1
Klopt zit er gratis bij voor 36 uur. Kun je ook niet vooruit spoelen bij reclame. Wil je Full optie dan kost TV replay geld. Er moet toch ergens winst gemaakt worden.
Dit geld dat Px vraagt gaat wel naar de zenders omdat ze juist hun inkomsten vab reclame moeten hebben, dus als iedereen gratis reclame doorspoelt, weet je al wat er zou gebeuren met de zenders die van reclame moeten leven 😉
Reputatie 7
Badge +6
Anita,
Heb je ook het einde kunnen zien? Ik vraag dat omdat de TV-Gids op de decoder en online weer eens niet klopt met de echte uitzendtijden, zoals VIER die geeft en zoals je die ook kunt vinden in de krant bv. De Morgen: bij Proximus: Komen Eten: 19u13, bij Vier op de site zelf: 19u50.!!! Geen wonder dat je dan een ganse portie NCIS te slikken krijgt! De volgende programmatijden zijn trouwens ook allemaal fout op de decoder en online voor vanavond. bv. Geubels en de Belgen op de decoder/online: 21u40, bij Vier zelf: 22U20 !!!!! Op de app ben ik niet gaan kijken.

Ik weet niet wat dat is tussen VIER en Proximus; maar het is zeker geen LUV !

PAk NU TOCH EENS DEFTIG DIE TV-GIDS AAN A.U.B. !!!!

PS: bij andere zenders heb je normaal niet die lange 'prelude' van een ander programma, al een geluk. Het heeft dus niks met TV Replay te maken in dit geval. TV Replay werkt prima, maar de gids moet wel correct zijn.
Al verschillende keren voorgehad dat je het programma net voor het gewenste programma moet Replayen of je mankeert een beginstuk en nog een geluk dat het replayen dan verder doorloopt of anders zou dit ook nog geen noodoplossing zijn,.
Op Een was het geen probleem het replayen begint netjes op tijd, zoals het altijd zou moeten zijn natuurlijk !
Reputatie 7
Badge +6
PS: nog eens in mijn boekske (het duurste weekblad van Vlaanderen 😉 ) gaan kijken en zelfs daar staan de correcte uitzendtijden, dus het zijn geen veranderingen op het laatste moment.
Reputatie 7
Badge +1
Anita,
Heb je ook het einde kunnen zien? Ik vraag dat omdat de TV-Gids op de decoder en online weer eens niet klopt met de echte uitzendtijden, zoals VIER die geeft en zoals je die ook kunt vinden in de krant bv. De Morgen: bij Proximus: Komen Eten: 19u13, bij Vier op de site zelf: 19u50.!!! Geen wonder dat je dan een ganse portie NCIS te slikken krijgt! De volgende programmatijden zijn trouwens ook allemaal fout op de decoder en online voor vanavond. bv. Geubels en de Belgen op de decoder/online: 21u40, bij Vier zelf: 22U20 !!!!! Op de app ben ik niet gaan kijken.

Ik weet niet wat dat is tussen VIER en Proximus; maar het is zeker geen LUV !

PAk NU TOCH EENS DEFTIG DIE TV-GIDS AAN A.U.B. !!!!

PS: bij andere zenders heb je normaal niet die lange 'prelude' van een ander programma, al een geluk. Het heeft dus niks met TV Replay te maken in dit geval. TV Replay werkt prima, maar de gids moet wel correct zijn.

klopt de hele progeamlatie van VIER liep fout! Stond allemaal ca. 40 minuten te vroeg geprogrammeerd op de decoder rn/of de app... In de TV-gids van Dag Allemaal stond dat nochtans wél juist. Dus zeker geen "last minute" programma-verschuiving...
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad, Sinjoor, niks mis met TV Replay, maar wel van alles mis met de TV-Gids voor VIER (alles 35 à 40 min. te vroeg geprogrammeerd).
Hopelijk vlug opgelost want juist opnemen of zelfs degelijk TV Replay gebruiken zit er zo niet in
Ik heb toch al af en toe voorgehad zelf al klopt de TV GIDS dat je het Replayen van een programma een stuk van het begin kwijt bent, bij de zenders die op reclame leven valt dit natuurlijk minder voor want meestal zit voor het programma een stuk reclame en als je replayt dan zit je eerst in het stukje reclame en mis je natuurlijk dan het begin van het programma niet, waarvoor reclame toch goed voor is hé :-)))
Reputatie 7
Badge +6
Toch nog goed nieuws: voor de volgende dagen lijkt de programmatie in de TV-Gids dan toch weer te kloppen. Houden zo.
Wil wel eens een uitleg van PX waarom de tv gidsen niet kloppen en weekbladen het wel perfect kunnen doen om iedere week op voorhand de programma's plaatsen die kloppen. Van al jullie software problemen die jullie hebben is in mijn ogen een correct tv gids simpel.

Betreffend tv replay + je betaal ervoor en meestal kan je maar aan 1 snelheid doorspoelen maal 3 andere snelheden werken niet.


Zeg dit nu al maanden maar volgens mij is er een verborgen agenda om het de klant moeilijker en moeilijker te maken om die reclame blokken door te spoelen. Of geen correcte tv gidsen te weergeven, zodat de klant verplicht is om toch rechtstreek te kijken naar die zender.

Hoor al het antwoord neem het op en zelf dit werk niet al maanden, het enige wat wij lezen dat het met de volgende update in orde komt wat niet het geval is. Ik geloof jullie niet meer in jullie wat jullie beloven PX op dit gebied.

Ik betaal nu voor een dienst om de reclameblokken door te spoelen en het werk maar aan 1 snelheid, uitleg PX graag????
En om de aandacht te trekken van PX zal ik dagelijks een woordje plaatsen tot ik een antwoord krijg.
Je zal er mss wel ene krijgen maar of dat dan iets direct gaat veranderen aan de zaak dat is nog heel wat anders, 'k ben benieuwd .......enfin we zie wel......
Die uitleg over spoelen aan één snelheid hebben ze u ook al uitgelegd, maar je ziet dat het allemaal daarmee nog niet opgelost is ......
Ik denk dat we hier dikwijls zullen moeten lezen "wordt vervolgd" ....‼
Reputatie 6
Badge +2
Dromen zijn bedrog, Elsa.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb het ook niet nodig, maar het gaat hier niet over ons, hé (;-)), maar over Elma die het wel overweegt /overwoog.
Reputatie 7
Badge +3
Ik zou het alleen nemen om het Nieuws te kunnen zien, omdat dit niet meer zo snel aangeboden wordt in de "op aanvraag" en ik het dus moet opnemen, met alle problemen die daar bij komen. De uitzendingen van 13u en 17u dagelijks terug wissen, conflicten omdat de uitzendingen te lang opgenomen worden (30 minuten) en daardoor botsen met andere opnames, ondanks dat ik praktisch alles in 60 dagen opneem. En om programma's te bekijken die ik niet opgenomen krijg.
Ik vind het echt vervelend dat ik niet meer op mijn harde schijf kan opnemen. Ze laten de mensen die een V5 HD hebben, hiermee echt in de kou staan. Ik heb speciaal nog rap 2 V5 HD gehuurd, speciaal om op die harde schijf op te kunnen nemen, omdat ik alles opneem wat ik wil zien. Ik krijg wel series te zien, die zogenaamd op "harde schijf" opgenomen zijn, maar dat zijn allemaal "lange termijn" opnames "In The Cloud".
Vooral nu zondagavond zit ik met botsende programma's. Ik heb van miserie X-Files, via PC moeten programmeren, want ik kreeg die niet samen met Air Ambulance, Eén tegen honderd en Mijn man is een klusser, geprogrammeerd. Noch in 60 dagen, noch in lange termijn. Had ik nu iets op harde schijf kunnen opnemen, dan was er geen probleem geweest. Ik heb deze week ook nog eens in Teleboetiek nagevraagd en die man zei ook dat het niet logisch is dat ik die niet samen kan opnemen in The Cloud. Maar hij wist ook geen oplossing. :@
Vrijdag wilde ik "The Voice" opnemen. Ik had niks anders geprogrammeerd en toch gaf hij mij alleen de heruitzending op zaterdag. :?
Niet veel anders aan te doen dan afwachten tot ⌘ al die perikelen ivm opnames onder de knie gekregen heeft, en hopelijk brengt de NTE.....18 daar al wat verbetering met zich mee om uiteindelijk deze opname problemen definitief te kunnen vergeten.
Natuurlijk eens de decoders v5 de geest zullen geven, is het ook definitief gedaan met HDD opnames, maar laat ons hopen dat ze nog lang meegaan.
Reputatie 7
Badge +6
Waarom veranderen bij ons op onze V5 HDD dan nog de percentages: nu na het wissen van een paar series nog 86%. Ik snap er niks meer van.
Hier verloopt alles vlotjes, maar te zien aan de stortvloed van negatieve reacties over opnames hier op het forum de laatste tijd, zal er toch een serieuze update moeten gebeuren.
PS: om het dan toch nog eens over TV Replay te hebben: net een replay gestart en werkt prima: 1 minuutje voor het begin van het programma begonnen, dus geen ellenlang reclameblok.Ook hierover mag ik alweer niet klagen.
Straks krijg ik er nog een complex van.;-)))
Waarom veranderen bij ons op onze V5 HDD dan nog de percentages: nu na het wissen van een paar series nog 86%. Ik snap er niks meer van.
=====================================================================================
Omdat er normaal gezien, als alles normaal werkt, er zowel in nPVR als PVR opgenomen wordt, en dit is niet voor iedereen altijd het geval of voor de ene opnames wel en bij de andere opnames dan weer niet, er is geen algemene lijn te trekken, net zoals ik ook al die problemen niet heb op mijn v5-c zoals er velen dit hier melden en 't gaat zover dat er al zijn die mij niet meer geloven want volgens hun redenering kan het niet zijn als zij zoveel problemen hebben dat ik (en nog vele anderen trouwens) er gene hebben !
Dus bij u kan het bv wel normaal verlopen en wordt er ook op d HDD opgenomen en als je ze wist is het ook normaal dat je vaststelt dat je percentage van HDD opnames daalt zoals je aangeeft.
Reputatie 7
Badge +3
Die man in Teleboetiek zei me dat "60 dagen" op de server geplaatst worden en "lange termijn" in The Cloud geplaatst worden. Ik weet het niet zeker, maar als je links op je TV scherm kiest voor "korte termijn", dan zie je dat het allemaal opnames zijn van 60 dagen. Kies je voor "harde schijf" dan zijn dat allemaal opnames die in "langere termijn" opgenomen werden (dus tot 300 dagen zouden bewaard blijven). Ik zou mijn harde schijf eens moeten uittrekken, zoals Techo Tuerlinkx al eens gesuggereerd heeft, maar ik durf niet goed, van schrik dat ik dan een groot stuk kwijt ben. Maar als ik logisch nadenk stel ik toch het volgende vast: alle programma's die op mijn hoofddecoder op "langere termijn" staan, zie ik ook op mijn 2de decoder staan, behalve die ene film die ik opgenomen heb voor de update van in de herfst. Dus als die opnames echt op mijn harde schijf zouden staan, dan zou ik ze niet mogen zien op mijn 2de decoder. Logisch niet ?
Als alles werkt zoals ⌘ het voorzien heeft wordt de PVR opname ook in nPVR opgenomen 60 dagen dus is het normaal dat je de opname die je in PVR staan hebt op de ene decoder ook zal zien op je andere decoder en vice versa.
Alleen is dat niet altijd het geval door de tot nu toe nog altijd onopgeloste bugs die optreden i.v.m. met opnames dus kan je niet altijd zinnige conclusies trekken, enkel wel in het geval alles verloopt zoals ⌘ het voorzien heeft

NB:
- langere termijn is wel 3 jaar bewaren.
- Als de HDD uitrekt zit je in feite met een V5-compact dus alles wordt in nPVR opgenomen 60 dagen (in te stellen eventueel op 3jaar)
Reputatie 7
Badge +6
Zoals ik al zei Elma, ik snap er niks meer van. Gelukkig hebben wij maar één decoder en zolang alles opgenomen wordt .... Hout vasthouden zeker.
Ja Marleen bij mij is het nog erger, als ik ooit eens serieus problemen krijg met opnames dan kan ik zelf de HDD niet uittrekken 😉

Reageer