Vraag

TV replay


stel , ik wil terug naar Komen eten kijken ,via replay , waarom moet eerst NCIS bijna volledig afgespeeld worden ? Misschien omdat ik niet geabonneerd ben ? moet het steeds geld kosten , idioten ? wie moet er nu een miljoenen premie krijgen met het gestolen geld van de kijker ? 😠

64 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik heb een nieuw topic aangemaakt over de streaming van VTM, die sinds maandag beschikbaar is.
Reputatie 7
Badge +3
Ik zal het resultaat wel laten weten.
Heb ik ook gehoord.
Reputatie 7
Badge +3
Ik hoef niet meer op een goed blaadje te staan bij Proximus. Mijn grootste ergernis was het nieuws van VTM om 19u kunnen opnemen, zonder al de bijkomende nieuwsuitzendingen ook in mijn planning te krijgen.

Wel, vanaf maandag zou dat opgelost zijn. VTM zal dan bepaalde programma's gratis aanbieden om te zien, tijdens en na de uitzending, omdat volgens hen, meer mensen nu via PC of smartphone kijken. De uitzendingen zouden tot een maand beschikbaar blijven. Dit werd vrijdagavond in het Nieuws van 19u gezegd door Danny Verstraeten. We gaan dat hier maandag direct uittesten. 😉
Alexander, Wij staan tenminste op een goed blaadje hé bij Proximus 😉
Reputatie 6
Badge +2
Ja maar, zo niet hé ik dacht dat ik hier de enige was zonder problemen. :)

Ik noem het een probleem als het echt niet lukt, noch op decoders, noch op PC.



Die problemen heb ik dus niet en dan zal ik toch nog de enige zijn zonder problemen :-))




Dan zijn we met tweeën want ik heb ook geen problemen. 🆒
Reputatie 7
Badge +3
Ja maar, zo niet hé ik dacht dat ik hier de enige was zonder problemen. :)

Ik noem het een probleem als het echt niet lukt, noch op decoders, noch op PC.



Die problemen heb ik dus niet en dan zal ik toch nog de enige zijn zonder problemen :-))


Wat heb je daarvoor moeten doen bij Proximus ? 😉
Ja maar, zo niet hé ik dacht dat ik hier de enige was zonder problemen. :)

Ik noem het een probleem als het echt niet lukt, noch op decoders, noch op PC.



Die problemen heb ik dus niet en dan zal ik toch nog de enige zijn zonder problemen :-))
Reputatie 7
Badge +3
Ja maar, zo niet hé ik dacht dat ik hier de enige was zonder problemen. :)

Ik heb eigenlijk ook geen problemen, alleen ergernissen op sommige momenten, als ik aan het programmeren ben en het niet wilt lukken, zoals ik dat wil. Maar ik vind altijd een oplossing (via 2de decoder of via TV Gids op PC) Ik heb eigenlijk nog maar 1 keer een opname gehad die maar een paar minuten op had genomen.

Ik noem het een probleem als het echt niet lukt, noch op decoders, noch op PC.

Ik ga er toch eens met mijn man over spreken om die TV Replay + te nemen. We hebben toch dat boeket opgezegd, dus dan zouden we TVR+ in de plaats kunnen nemen.
Reputatie 7
Badge +1
Ik kan mijn opnameproblemen met de V4-interface meestal wel met TVR+ oplossen. Blijft het regelmatig verdwijnen van geplande series uit de planning. Dagelijks checken en bijprogrammeren is meestal aangewezen, maar zelfs dan loopt het soms nog fout. Dan helpt TVR+, tenzij het niet TVR toegelaten is. Dan helpt enkel VOD (heb een tijd geleden eens 10 credits gekregen als smartegeld...). Soms programmeer ik ook dubbel op de digicorder van Telenet. Enfin, écht veel gemist heb ik nog niet. Maar het is wel een soort (opgedrongen) nieuwe hobby geworden...

Van mijn nieuwe b-box3 ben ik dan weer wél heel content.
Ja maar, zo niet hé ik dacht dat ik hier de enige was zonder problemen. 🙂
Reputatie 7
Badge +6
TV Replay is al geactiveerd en werkt perfect in vooruit EN achteruit 😉. Ik denk dat we dit echt wel gaan gebruiken, ook al hebben wij evenmin last met opnames.

Dus alweer: hier geen enkel probleem.
Dat is de vraag die ik mij al zolang stel hoe dit kan verklaard worden, dat het bij de één altijd misloopt en dan bij de andere niet, net zoals ik geen problemen ondervind met mijn opnames bijvoorbeeld, en ik begrijp daarom ook dat sommigen denken dat kan niet, maar moesten de klanten ook op het forum komen om te zeggen dat het allemaal goed werkt dan zou het direct duidelijk zijn dat het kan maar 99% komt op het forum om problemen te melden, wat ook menselijk en normaal is, het is nu goed dat ik hier forumlid ben maar ik zou niet weten waarom ik het forum zou nodig hebben moest ik nu geen forumlid geworden zijn, en als ik al eens in de problemen geraak is het altijd via de 0800 22 800 deftig en correct opgelost geweest, mijn zoon heeft gisteren nog vertelt hoe content hij was van de service van Proximus, net als mijn buren hier enz... maar als je op het forum kijkt, twitter en Facebook , dan zou je echt denken dat het bij Px al kwel en kommer is,

Enfin dat wil niet zeggen voor alle duidelijkheid dat er geen klanten zijn die soms serieuze problemen meemaken met Px net zoals ik dat ook af en toe lees voor TN en "Orange (mobistar) TV & internet" enz......
Reputatie 7
Badge +1
Sorry voor mijn wat heftige reactie hé Marleen! Maar het was goed bedoeld hé!🆒

Geen probleem hoor! :)

Ik ben nu wel benieuwd of zowel - als + hier gaan werken, want dan is het opnieuw het oude liedje: waarom werkt het bij jou (en hopelijk bij ons) zo goed en bij Patrick niet?

PS: Het is niet erg om fouten te maken, wel om ze niet te erkennen.


Zéér wijs gesproken! en de wegen van Proximus zijn soms (?) "ondoorgrondelijk"' hé.:D
Reputatie 7
Badge +6
Sorry voor mijn wat heftige reactie hé Marleen! Maar het was goed bedoeld hé!🆒

Geen probleem hoor! :)

Ik ben nu wel benieuwd of zowel - als + hier gaan werken, want dan is het opnieuw het oude liedje: waarom werkt het bij jou (en hopelijk bij ons) zo goed en bij Patrick niet?

PS: Het is niet erg om fouten te maken, wel om ze niet te erkennen.
Reputatie 7
Badge +1
Sorry voor mijn wat heftige reactie hé Marleen! Maar het was goed bedoeld hé!🆒
Reputatie 7
Badge +6
De enige beperking is, als het programma ervoor of erna niet TVR toegelaten is, dan zit je vast natuurlijk. [/h2] Je kunt dus ook gewoon de volgende programma's op dezelfde zender verder blijven bekijken. Je wordt maximum 36 uur teruggezet in de tijd en kunt dan die hele avond (of namiddag) naar believen helemaal afspelen, wat bij de pauzefunctie, of met PVR- of nPVR-opnames niet kan , want daar (standaard) maximum 5 minuten voor en 30 minuten na en bij de pauzefunctie maximum één uur na starten van de functie (en je mag daar ook niet naar een andere zender schakelen).

Met de soms (?) haperende interface van de V4-interface, gebruik ik TVR+ behoorlijk veel.




Met deze is dus aan mijn onzinnige idee. een krachtig einde gesteld. :$

Bedankt voor de de duidelijke uitleg. Eigenlijk is die TV Replay + nog interessanter dan ik dacht, dus zullen we het zeker gebruiken.

Bedankt Sinjoor.

@Elsa: Twijfel is het begin van de wijsheid. (Descartes). :-)))
Dat is inderdaad wat ik ook dacht dat dit zowel TVR- als TVR+ was 😉

maar zo doen hier op den duur een mens nogal twijfelen hé !
Reputatie 7
Badge +1


En de TV REPLAY + werkt niet en ik betaal er voor maandelijks. Kunnen jullie zelf uittesten BV journaal op één 19u10 start je de replay, kan voor uitspoelen maar probeer maar eens om terug te spoelen lukt niet. Plaats maar jullie rapport op deze test.


Ik heb geen TV Replay + maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat je daarin kan terugspoelen. Je kan idd alleen maar doorspoelen, vooruitspoelen (om reclameblokken te omzeilen bv.). Het is niet zoals bij een opname dus. Zo zie ik het toch.


Er wordt hier nogal wat onzin verkocht hoor. Ik heb TV replay+ juist genomen omdat je dan wél zowel vooruit als achteruit kunt spoelen. Je kunt zelfs in het begin tot in het vorig programma terugspoelen.

De enige beperking is, als het programma ervoor of erna niet TVR toegelaten is, dan zit je vast natuurlijk.

Je kunt dus ook gewoon de volgende programma's op dezelfde zender verder blijven bekijken. Je wordt maximum 36 uur teruggezet in de tijd en kunt dan die hele avond (of namiddag) naar believen helemaal afspelen, wat bij de pauzefunctie, of met PVR- of nPVR-opnames niet kan , want daar (standaard) maximum 5 minuten voor en 30 minuten na en bij de pauzefunctie maximum één uur na starten van de functie (en je mag daar ook niet naar een andere zender schakelen).

Met de soms (?) haperende interface van de V4-interface, gebruik ik TVR+ behoorlijk veel.
En dat allemaal dankzij Patrick, hij zou eigenlijk moeten gaan werken bij de verkoopafdeling van ⌘ 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Ik ben veel te nieuwsgierig. ;-))

Daarbij, misschien houden we het wel ! 🆒
Ik zal me eens opofferen voor de goede zaak en eens TV Replay + activeren. ::8

Hoewel, dan kan er ook weer een verschil zijn tussen de theorie en de praktijk, hé.



Ik wist niet dat je hield van problemen zoeken :-)))

zeg maar op tijd op of het wordt "TV Repay+" :-))
Een ding snap ik niet. TV replay zit gratis bij een pack bij voor 36 uur met ristrictie dat je niet vooruit kunt spoelen. Dus alleen bij de betalende versie kun je dit wel. Heb daarvoor naar PX gebeld. Gratis versie wordt aangeboden en verplicht je tot reclame kijken.

Inderdaad en dat geldt is bestemd als compensatie uit reclameverlies die de zenders hierdoor lijden, dus is het niet echt voor ⌘ bestemd.
Reputatie 7
Badge +6
Ik zal me eens opofferen voor de goede zaak en eens TV Replay + activeren. ::8

Hoewel, dan kan er ook weer een verschil zijn tussen de theorie en de praktijk, hé.

Reputatie 7
Badge +1
Een ding snap ik niet. TV replay zit gratis bij een pack bij voor 36 uur met ristrictie dat je niet vooruit kunt spoelen. Dus alleen bij de betalende versie kun je dit wel. Heb daarvoor naar PX gebeld. Gratis versie wordt aangeboden en verplicht je tot reclame kijken.

Reageer