Vraag

TV replay


stel , ik wil terug naar Komen eten kijken ,via replay , waarom moet eerst NCIS bijna volledig afgespeeld worden ? Misschien omdat ik niet geabonneerd ben ? moet het steeds geld kosten , idioten ? wie moet er nu een miljoenen premie krijgen met het gestolen geld van de kijker ? 😠

64 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Sorry voor mijn wat heftige reactie hé Marleen! Maar het was goed bedoeld hé!🆒
Geen probleem hoor! :)
Ik ben nu wel benieuwd of zowel - als + hier gaan werken, want dan is het opnieuw het oude liedje: waarom werkt het bij jou (en hopelijk bij ons) zo goed en bij Patrick niet?
PS: Het is niet erg om fouten te maken, wel om ze niet te erkennen.

Zéér wijs gesproken! en de wegen van Proximus zijn soms (?) "ondoorgrondelijk"' hé.:D
Dat is de vraag die ik mij al zolang stel hoe dit kan verklaard worden, dat het bij de één altijd misloopt en dan bij de andere niet, net zoals ik geen problemen ondervind met mijn opnames bijvoorbeeld, en ik begrijp daarom ook dat sommigen denken dat kan niet, maar moesten de klanten ook op het forum komen om te zeggen dat het allemaal goed werkt dan zou het direct duidelijk zijn dat het kan maar 99% komt op het forum om problemen te melden, wat ook menselijk en normaal is, het is nu goed dat ik hier forumlid ben maar ik zou niet weten waarom ik het forum zou nodig hebben moest ik nu geen forumlid geworden zijn, en als ik al eens in de problemen geraak is het altijd via de 0800 22 800 deftig en correct opgelost geweest, mijn zoon heeft gisteren nog vertelt hoe content hij was van de service van Proximus, net als mijn buren hier enz... maar als je op het forum kijkt, twitter en Facebook , dan zou je echt denken dat het bij Px al kwel en kommer is,
Enfin dat wil niet zeggen voor alle duidelijkheid dat er geen klanten zijn die soms serieuze problemen meemaken met Px net zoals ik dat ook af en toe lees voor TN en "Orange (mobistar) TV & internet" enz......
Reputatie 7
Badge +6
TV Replay is al geactiveerd en werkt perfect in vooruit EN achteruit 😉. Ik denk dat we dit echt wel gaan gebruiken, ook al hebben wij evenmin last met opnames.
Dus alweer: hier geen enkel probleem.
Ja maar, zo niet hé ik dacht dat ik hier de enige was zonder problemen. 🙂
Reputatie 7
Badge +1
Ik kan mijn opnameproblemen met de V4-interface meestal wel met TVR+ oplossen. Blijft het regelmatig verdwijnen van geplande series uit de planning. Dagelijks checken en bijprogrammeren is meestal aangewezen, maar zelfs dan loopt het soms nog fout. Dan helpt TVR+, tenzij het niet TVR toegelaten is. Dan helpt enkel VOD (heb een tijd geleden eens 10 credits gekregen als smartegeld...). Soms programmeer ik ook dubbel op de digicorder van Telenet. Enfin, écht veel gemist heb ik nog niet. Maar het is wel een soort (opgedrongen) nieuwe hobby geworden...
Van mijn nieuwe b-box3 ben ik dan weer wél heel content.
Reputatie 7
Badge +3
Ja maar, zo niet hé ik dacht dat ik hier de enige was zonder problemen. :)
Ik heb eigenlijk ook geen problemen, alleen ergernissen op sommige momenten, als ik aan het programmeren ben en het niet wilt lukken, zoals ik dat wil. Maar ik vind altijd een oplossing (via 2de decoder of via TV Gids op PC) Ik heb eigenlijk nog maar 1 keer een opname gehad die maar een paar minuten op had genomen.
Ik noem het een probleem als het echt niet lukt, noch op decoders, noch op PC.
Ik ga er toch eens met mijn man over spreken om die TV Replay + te nemen. We hebben toch dat boeket opgezegd, dus dan zouden we TVR+ in de plaats kunnen nemen.
Ja maar, zo niet hé ik dacht dat ik hier de enige was zonder problemen. :)
Ik noem het een probleem als het echt niet lukt, noch op decoders, noch op PC.

Die problemen heb ik dus niet en dan zal ik toch nog de enige zijn zonder problemen :-))
Reputatie 7
Badge +3
Ja maar, zo niet hé ik dacht dat ik hier de enige was zonder problemen. :)
Ik noem het een probleem als het echt niet lukt, noch op decoders, noch op PC.

Die problemen heb ik dus niet en dan zal ik toch nog de enige zijn zonder problemen :-))

Wat heb je daarvoor moeten doen bij Proximus ? 😉
Reputatie 6
Badge +2
Ja maar, zo niet hé ik dacht dat ik hier de enige was zonder problemen. :)
Ik noem het een probleem als het echt niet lukt, noch op decoders, noch op PC.

Die problemen heb ik dus niet en dan zal ik toch nog de enige zijn zonder problemen :-))


Dan zijn we met tweeën want ik heb ook geen problemen. 🆒
Alexander, Wij staan tenminste op een goed blaadje hé bij Proximus 😉
Reputatie 7
Badge +3
Ik hoef niet meer op een goed blaadje te staan bij Proximus. Mijn grootste ergernis was het nieuws van VTM om 19u kunnen opnemen, zonder al de bijkomende nieuwsuitzendingen ook in mijn planning te krijgen.
Wel, vanaf maandag zou dat opgelost zijn. VTM zal dan bepaalde programma's gratis aanbieden om te zien, tijdens en na de uitzending, omdat volgens hen, meer mensen nu via PC of smartphone kijken. De uitzendingen zouden tot een maand beschikbaar blijven. Dit werd vrijdagavond in het Nieuws van 19u gezegd door Danny Verstraeten. We gaan dat hier maandag direct uittesten. 😉
Heb ik ook gehoord.
Reputatie 7
Badge +3
Ik zal het resultaat wel laten weten.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb een nieuw topic aangemaakt over de streaming van VTM, die sinds maandag beschikbaar is.

Reageer