Vraag

TV replay



Toon eerste bericht

64 reacties

Heb ik ook gehoord.
Reputatie 7
Badge +3
Ik zal het resultaat wel laten weten.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb een nieuw topic aangemaakt over de streaming van VTM, die sinds maandag beschikbaar is.
Reputatie 7
Badge +1
Dit is bij veel topics van wordt vervolgd en als het te moeilijk wordt reageert geen PX medewerker of community manager meer.
Was deze topic vergeten intussen al dagen voorbij met mijn vraag en heb nog geen antwoord, maar dat zijn wij gewoon van PX

En klopt wel Antoon horen niets meer van de PX medewerker of community manager meer.
Toch wel, dat op vrijdag de dertiende het forum aangepast wordt. 😉
Heb ik ook gelezen ben nieuwsgierig en persoonlijk heb ik er geen goede hoop op Elsa
Dit is inderdaad ook maar bijzaak, moest alles zonder problemen verlopen dan hadden we zelf proximus hun forum en sociale netwerken niet meer nodig en als er dan toch nog sporadisch een probleem of een vraag is, zou het veel minder druk zijn aan de 0800 22 800 helpdesk en dit volstaan als support aanspreekpunt!.
Ik mag toch eens dromen ook hé :-)))
Reputatie 7
Badge +3
Ik hoorde gisteren dat de TV Replay+ nu nog maar 5€ per maand zou kosten. Ik heb erover gedacht om mij daar dan maar voor te abonneren, want veel programma's die ik nu opneem, bekijk ik toch diezelfde avond/nacht. Maar als je maar 1 snelheid hebt om door te spoelen, welke is dat dan ? De traagste ? Dus als ik dan de sport van het nieuws wil doorspoelen, dan zit ik daar nog minuten te wachten ? Humm, dan denk ik dat ik het toch niet ga nemen.
BTW ik had deze week "Jani gaat vissen" opgenomen op Vier en inderdaad, het programma begon meer dan 40 minuten te laat. Ik heb het einde niet kunnen zien. Ik kon wel de herhaling opnemen maar die aflevering was toch niet zo goed, dus laat maar.
Replay van programma dat volgt erop lukt dat dan niet om het einde te zien?
Reputatie 7
Badge +6
Elma, ik heb geen TV Replay +, alleen TV Replay, maar behalve als de TV Gids eens tilt slaat op Vier, begint het herbekijken, volgens mij, gewoonlijk niet zoveel te vroeg. Sportprogramma's lopen idd nog het meeste uit (en programma's van RTL, die kennen er wat van).
Ik heb Sinjoor hier op het forum ook nog niet veel weten klagen over de snelheid van doorspoelen, maar Patrick heeft daar dus wel last van, persoonlijk kan ik daar dus niets over zeggen.
Is de eerste maand niet gratis, heb je dat al eens nagekeken? Kijk ook eens of de programma's die je wilt replayen' daarin wel beschikbaar zijn, anders is het ook de moeite niet.
Ik vind het wel een nuttig iets, hoewel hier wordt het meestal gebruikt voor het nieuws.
Ik heb het tot nu toe nog altijd kunnen oplossen door te jongleren met ofwel te replayen voor het programma of replayen erna in functie van wat welk stuk er mankeert van het programma dat je echt wilt replayen, maar een plezante methode is het verre van natuurlijk en je zou er vlug de brui aangeven moest dit te frequent voorvallen.
Reputatie 7
Badge +6
Tv Replay+ is in elk geval de eerste maand gratis, dat moet toch lang genoeg zijn om te zien of je het de moeite vindt of niet en hoe vlug het doorspoelen nu eigenlijk gaat.
Echt TVR nodig heb ik het niet, aangezien het opnemen probleemloos verloopt bij mij, kan ik evengoed opnemen 't geen ik nodig heb of interessant vind en daar kan ik ook doorspoelen.
Maar ja ieder moet het nut of de behoefte aan TVR(+) voor zich maar uitmaken.

Reageer