Tv-replay


Reputatie 3
Badge +1
Ik merk op dat er in de tvgids met V5 decoder, bij géén enkel programma het tv-replay icoontje staat, ook niet bovenaan bij de programma-informatie .Links boven (boven vandaag) verschijnt wel enkele seconden de melding 'op dit tv kanaal is tv-replay mogelijk', waarna deze melding verdwijnt. In de tvgids met V4 decoder zijn deze icoontjes wel te zien !?.


Hoewel ikzelf (nog) niet ben geabonneerd op deze dienst, zou ik toch graag eens weten hoe dit komt. Een foutje is de software misschien? Heb versie gen3000_14.11.1.16.

13 reacties

trek eens de stekker van je v5 uit het stopcontact en laat hem eens opnieuw opstarten.


Je hebt de recentste software
Reputatie 3
Badge +1
Getest Elsa, maar dit helpt geen sikkepit.verdrietig
persoonlijk doe ik altijd gans de procedure bij problemen modem rebooten , decoder rebooten en als het niet helpt de decoder factory resetten en als dit ook niet helpt Technische helpdesk vragen 0800 22 800


factory reset van de decoder
Reputatie 3
Badge +1
Ook een factory reset van de decoder biedt geen soelaas. Zal eens per gelegenheid ook de modem rebooten enz.


Zolang ik geen abonnement op tv-replay heb, kan het eigenlijk geen kwaad maar ja... Zijn er nog mensen die hetzelfde voorhebben?
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb het zelfde voor. Ik weet wanneer het TvReplay is, als ik het programma kan herstarten, maar de icoontjes zijn foetsie. Ik heb TVR opgezegd omdat het zeer beperkt was, naar mijn smaak.


​En nee, ik ga mijn decoder niet herstarten etc. om te zien of dat iets verandert. Het ding werkt nu een beetje redelijk.



Reputatie 6
Badge +2
En Marleen, dat is ook niet van belang vermits je geen TV Replay meer hebt moet je dan van die icoontjes niet meer aantrekken.
Reputatie 7
Badge +6
Voilà, en soms waren er zoveel icoontjes dat je er ook de kluts kon van kwijtgeraken. Misschien staan die er nu alleen als je TVR hebt.
Reputatie 7
Badge +1
Die icoontjes staan er meestal maar de dag zelf tijdens of na de liveuitzending denk ik.
Reputatie 3
Badge +1
Helaas sinjoor75, die icoontjes zijn bij mij op mijn V5 NOOIT te zien, wel op mijn V4 en dat zonder geabonneerd te zijn.
je moet niet geabonneerd zijn om die icoontjes te zien , want ik ben ook niet geabonneerd en ik zie ze wel op de v5.


Je zou eens een bericht kunnen sturen hiervoor naar de medewerkers om te vragen of ze dit eens kunnen nagaan en ook controleren of er niets mis met het Tv Profiel instellingen.


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
yellow nog een vraag zie je die icoontjes staan als je naar de online tv gaat zien , alleen om eens te checken als er een verband is ?


http://www.proximustv.be/nl/televisie/tv-gids
Reputatie 3
Badge +1
Ja Elsa, online op mijn pc zie ik de icoontjes staan in de tv gids, ttz bij de programma's die voorbij zijn. Heb nu nog eens gecheckt op mijn tv en daar zijn ze dus helemaal niet. Ik hoop dat de medewerkers dit forum lezen en zelf het initiatief nemen om dit door te geven aan de betrokken personen ter oplossing. Ik ga er mij verder niet druk in maken want heb toch geen tv-replay.
Ok bedankt yellow, om het eens te willen checken,

ik was gewoon benieuwd en om zeker te zijn of er ergens een verband zou kunnen liggen tussen beiden.

Reageer