TV Replay

  • 13 November 2013
  • 78 reacties
  • 4355 Bekeken

EDIT-03/06/15


✔ Packs gelanceerd sinds 1 april 2012 krijgen nu TV Replay gratis.

TV Replay+ is niet gratis maar wordt inderdaad goedkoper, 5€/mnd ipv 7€/mnd.


✔ De gratis tv replay werd technisch voor alle klanten geactiveerd en werkt dus op decoder


We zijn echter nog bezig met alle klanten ook administratief dit product toe te kennen.

Dit vergt even tijd ( 1milj klanten) ..alle administratie zou in orde moeten komen rond 1 juli


Daar tvoveral werkt via een account gelinkt aan uw administratie , zal tv replay dus pas werken op uw tv overal

op het moment dat dit product ook effectief als abonnement ( administratief) dus

aan uw acount gelinkt staat..kortom..tv replay pas werkzaam na administratieve activatie


( tussen nu en 1 juli voorzien, ongeveer 30.000 klanten per dag worden geupdate administratief)


Opmerking:


Je kan het zelf oplossen door Gratis TV Replay te bestellen via MyProximus,

zodat TV Replay dan wel werkt op TV Overal










►Waar kunt u terecht met vragen of technische problemen ivm de TV Replay+ test? ► http://www.belgacom.be/testsupport" target="_blank


TV Replay problemen


TV-Replay ◄▬Op Belgacom Site









INFO Belgacom ► http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetail/ND_20140217_tvreplay_nl_bel.page" rel="nofollow


TV Replay is er


Testperiode voor de TV Replay+ testers loopt normaal af op 26/2/2014, daarna wordt TV replay gedeactiveerd

Wil je nadien terug TV Replay of TV Replay+, dan moet je dit aan je abonnement toevoegen zie hieronder:




Om van TV Replay te kunnen genieten, moet u Belgacom TV-klant zijn.




Hoeveel kost het?






















TV Replay TV Replay+
Keer tot 36 uur terug in uw tv-gids. Keer tot 36 uur terug in uw tv-gids en spoel vooruit in het gekozen programma.
€ 3/maand



PROMO

de eerste 2 maanden gratis*
€ 7/maand



PROMO

de eerste 2 maanden gratis*
Aan mijn abonnement toevoegen Aan mijn abonnement toevoegen





2 maand gratis - voor elke intekening van 17/02 t.e.m. 14/04/2014.



je kan dus twee maand tv replay proberen aan 0€, indien u het niet bevalt kan je dus de replay opzeggen zonder kosten/abonnement




'Ons aanbod zou vanaf 15/04/2014 verrijkt worden met volgende zenders:



VTM, VTM HD, 2BE, 2BE HD, Vitaya, JIM, anna, VTMKzoom, Vijf en Vijf HD.



Maar door omstandigheden buiten onze wil om is deze datum met een maand opgeschoven.

Uw promotie '2 maanden gratis' TV Replay (+) blijft geldig tot 11-6-2014 (hangt af van de inschrijvingsdatum).

Uiteraard houden wij U op de hoogte van de verdere evolutie..


Gelieve ons te willen verontschuldigen voor dit ongemak.'

Dus nieuwe verwachte datum van in voege treden is 15/05/2014



zie ook, surf naar ►http://community.belgacom.be/posts/c37ca2c4cf?commentId=147373#147373" target="_blank




#tvspot# Bekijk onze video's


Wat is het?


Hoe gebruik je het?


Lijst van de beschikbare zenders: op 24/12/14



Op welke zenders en tv-programma's is TV Replay beschikbaar?


  • Op welke zenders is TV Replay beschikbaar? De zenders die TV Replay aanbieden zijn: Acht, Anne, Belgacom 5, Proximus 11, Proximus 11+, Canvas, Canvas HD, Club RTL, Club RTL HD, Één, Één HD, Jim, Ketnet/OP-12 HD, La Une, La Une HD, La Deux, La Deux HD, La Trois, La Trois HD Plug RTL, Plug RTL HD, RTL-TVI, RTL-TVI HD, VIER, VIER HD, VIJF, VIJF HD, Vitaya, VTM, VTM HD et VTM K Zoom.
  • Op welke tv-programma'sis TV Replay beschikbaar? De tv-programma's die beschikbaar zijn met TV Replay worden in de tv-gids aangeduid met het TV Replay-icoontjeTV Replay. Omdat de zenders mogelijk niet alle rechten bezitten op bepaalde programma's, kan het gebeuren dat u die programma's niet uitgesteld kan bekijken. Als u het icoontje met een uitroeptekenTV Replay geen terugspoelen mogelijk na de uitzending bij een programma ziet staan, wil dat zeggen dat herbekijken niet mogelijk is na de uitzending ervan. Tijdens de uitzending zelf kunt u nog wel terugkeren naar het begin.

TV Replay thuis maar ook overal elders!

TV Replay en TV Replay+ zijn ook beschikbaar op uw computer, smartphone en tablet dankzij de applicatie TV Overal,

op de volgende zenders:

één HD, Canvas HD, Ketnet/OP12, VIER HD, VIJF HD, Acht en Belgacom 11, Belgacom 11+ HD en Belgacom 5.




http://forum.proximus.be/posts/36f1a248b6/#TV_Replay_Bugs" id="TV_Replay_Bugs" name="TV_Replay_Bugs" style="color: black; text-decoration: none;" target="_blank

_______________________#_TV_Replay_Bugs_#______________________________


24/12/2014:


Ik heb volgend probleem vastgesteld: als er achter het voor TV replay geschikt programma een ander niet geschikt komt en het TV replay programma 10 minuten telaat startte, gebeurt het dat het einde niet meer afspeelbaar wordt, omdat het in de tijdsloop van het volgende niet afspeelbare komt. het breekt dan gewoon af. Dit is toch wel een serieus euvel vind ik. Kan men dat niet opvangen? Cfr. Sinjoor


-----------------------------------

78 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Het antwoord dat ik kreeg vandaag van een medewerker luidt enigszins anders .


Ik stelde dat ik een brief had van Proximus die stelde dat vanaf NU TV replay van toepassing is voor MIJ . OOK op smartphone en ipad.


Medewerker stelt : deze brief is fout . Er is een bug opgetreden en je dient te wachten tot 1 juli . Dan zou alles in orde zijn.


Verschillende info uit verschillende kanalen . Wat is nu juist ???




Ro
ik kan alleen maar met zekerheid zeggen dat ik van verschillende mensen vernomen heb dat TVR werkte op hun decoder maar niet op TV Overal en het ook werkte op TV Overal van zodra ze TVR geactiveerd hadden via MyProximus.
Natuurlijk kan ik niet weten als dat dan ook voor iedereen gaat werken, al zou ik niet begrijpen waarom het dan voor enkelen zou werken en dan voor anderen niet! al is blijkbaar alles mogelijk bij Prox ;-)



Hallo beste medewerkers,


Ik krijg van enkele mensen de vraag, wanneer deze dienst beschikbaar wordt in de TV Overal-app voor Windows Phone


Mvg, Elsa

Reageer