TV Replay

  • 13 November 2013
  • 78 reacties
  • 4355 Bekeken

EDIT-03/06/15


✔ Packs gelanceerd sinds 1 april 2012 krijgen nu TV Replay gratis.

TV Replay+ is niet gratis maar wordt inderdaad goedkoper, 5€/mnd ipv 7€/mnd.


✔ De gratis tv replay werd technisch voor alle klanten geactiveerd en werkt dus op decoder


We zijn echter nog bezig met alle klanten ook administratief dit product toe te kennen.

Dit vergt even tijd ( 1milj klanten) ..alle administratie zou in orde moeten komen rond 1 juli


Daar tvoveral werkt via een account gelinkt aan uw administratie , zal tv replay dus pas werken op uw tv overal

op het moment dat dit product ook effectief als abonnement ( administratief) dus

aan uw acount gelinkt staat..kortom..tv replay pas werkzaam na administratieve activatie


( tussen nu en 1 juli voorzien, ongeveer 30.000 klanten per dag worden geupdate administratief)


Opmerking:


Je kan het zelf oplossen door Gratis TV Replay te bestellen via MyProximus,

zodat TV Replay dan wel werkt op TV Overal










►Waar kunt u terecht met vragen of technische problemen ivm de TV Replay+ test? ► http://www.belgacom.be/testsupport" target="_blank


TV Replay problemen


TV-Replay ◄▬Op Belgacom Site









INFO Belgacom ► http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetail/ND_20140217_tvreplay_nl_bel.page" rel="nofollow


TV Replay is er


Testperiode voor de TV Replay+ testers loopt normaal af op 26/2/2014, daarna wordt TV replay gedeactiveerd

Wil je nadien terug TV Replay of TV Replay+, dan moet je dit aan je abonnement toevoegen zie hieronder:




Om van TV Replay te kunnen genieten, moet u Belgacom TV-klant zijn.




Hoeveel kost het?






















TV Replay TV Replay+
Keer tot 36 uur terug in uw tv-gids. Keer tot 36 uur terug in uw tv-gids en spoel vooruit in het gekozen programma.
€ 3/maand



PROMO

de eerste 2 maanden gratis*
€ 7/maand



PROMO

de eerste 2 maanden gratis*
Aan mijn abonnement toevoegen Aan mijn abonnement toevoegen





2 maand gratis - voor elke intekening van 17/02 t.e.m. 14/04/2014.



je kan dus twee maand tv replay proberen aan 0€, indien u het niet bevalt kan je dus de replay opzeggen zonder kosten/abonnement




'Ons aanbod zou vanaf 15/04/2014 verrijkt worden met volgende zenders:



VTM, VTM HD, 2BE, 2BE HD, Vitaya, JIM, anna, VTMKzoom, Vijf en Vijf HD.



Maar door omstandigheden buiten onze wil om is deze datum met een maand opgeschoven.

Uw promotie '2 maanden gratis' TV Replay (+) blijft geldig tot 11-6-2014 (hangt af van de inschrijvingsdatum).

Uiteraard houden wij U op de hoogte van de verdere evolutie..


Gelieve ons te willen verontschuldigen voor dit ongemak.'

Dus nieuwe verwachte datum van in voege treden is 15/05/2014



zie ook, surf naar ►http://community.belgacom.be/posts/c37ca2c4cf?commentId=147373#147373" target="_blank




#tvspot# Bekijk onze video's


Wat is het?


Hoe gebruik je het?


Lijst van de beschikbare zenders: op 24/12/14



Op welke zenders en tv-programma's is TV Replay beschikbaar?


  • Op welke zenders is TV Replay beschikbaar? De zenders die TV Replay aanbieden zijn: Acht, Anne, Belgacom 5, Proximus 11, Proximus 11+, Canvas, Canvas HD, Club RTL, Club RTL HD, Één, Één HD, Jim, Ketnet/OP-12 HD, La Une, La Une HD, La Deux, La Deux HD, La Trois, La Trois HD Plug RTL, Plug RTL HD, RTL-TVI, RTL-TVI HD, VIER, VIER HD, VIJF, VIJF HD, Vitaya, VTM, VTM HD et VTM K Zoom.
  • Op welke tv-programma'sis TV Replay beschikbaar? De tv-programma's die beschikbaar zijn met TV Replay worden in de tv-gids aangeduid met het TV Replay-icoontjeTV Replay. Omdat de zenders mogelijk niet alle rechten bezitten op bepaalde programma's, kan het gebeuren dat u die programma's niet uitgesteld kan bekijken. Als u het icoontje met een uitroeptekenTV Replay geen terugspoelen mogelijk na de uitzending bij een programma ziet staan, wil dat zeggen dat herbekijken niet mogelijk is na de uitzending ervan. Tijdens de uitzending zelf kunt u nog wel terugkeren naar het begin.

TV Replay thuis maar ook overal elders!

TV Replay en TV Replay+ zijn ook beschikbaar op uw computer, smartphone en tablet dankzij de applicatie TV Overal,

op de volgende zenders:

één HD, Canvas HD, Ketnet/OP12, VIER HD, VIJF HD, Acht en Belgacom 11, Belgacom 11+ HD en Belgacom 5.




http://forum.proximus.be/posts/36f1a248b6/#TV_Replay_Bugs" id="TV_Replay_Bugs" name="TV_Replay_Bugs" style="color: black; text-decoration: none;" target="_blank

_______________________#_TV_Replay_Bugs_#______________________________


24/12/2014:


Ik heb volgend probleem vastgesteld: als er achter het voor TV replay geschikt programma een ander niet geschikt komt en het TV replay programma 10 minuten telaat startte, gebeurt het dat het einde niet meer afspeelbaar wordt, omdat het in de tijdsloop van het volgende niet afspeelbare komt. het breekt dan gewoon af. Dit is toch wel een serieus euvel vind ik. Kan men dat niet opvangen? Cfr. Sinjoor


-----------------------------------

78 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Inderdaad, raar dat die versie 150 en 152 zo snel op elkaar volgen dat de uitrol van de 150-versie nog niet rond was...Er zullen dan wél dringende correcties nodig geweest zijn denk ik! Maar 'transparantie' over wat er veranderd/verbeterd is ontbreekt volledig. Bij updates van (android)apps. is dat wel anders. Je kunt meestal voor het downloaden al lezen wat er veranderd is.

Reputatie 7
Badge +1


Vanavond weer dikke sh... met de nieuwe Charlesversie. Kon geen enkele nPVR-opname afspelen. Een herstart bracht geen oplossing. Dan maar een FacR, die lukte maar duurde zeker weer 25 minuten (vroeger minder dan de helft) met schermmelding Softwareupdate, gelieve geduld te hebben. Hierna werkte wél alles terug correct; kon dus alles weer afspelen. Misschien was de software toch niet helemaal correct ingeladen gisteren? Hopelijk blijft het nu stabiel werken.

Reputatie 7
Badge +1


Wordt slechts geactiveerd als je inschrijft op een van beide versies via de E-services.

Reputatie 7
Badge +1


Vandaag (dag van het einde van de testfase TV-replay) had ik problemen met het opstarten van mijn V4. Kreeg hem niet uit standby. 3 herstarts hielpen niet, en een Factory reset lukte ook niet. Bij een 4e herstart gebeurde er ook niks, maar toen ik een dik half uur later ging kijken, zat er terug leven in en werkte alles weer. Omdat ik dat raar vond, ben ik naar de softwareversie gaan kijken en inderdaad, er stond niet meer de versie Charles 2_2.8.1.152 op, maar versie 2_2.7.6.82! Dat is nu al de derde versie in een paar weken tijd ! De TV replay symbooltjes zijn nu ook weg uit de TV-gids. Hopelijk loopt het nu verder zonder problemen.besluiteloos



Blijkbaar werden de spftwareversies vanaf 2_2.8.1.150 voorbehouden voor TV replay?


Dankzij uw TV Overal-abonnement én uw Mobiel Internet- of Internet On GSM-abonnement (minstens 50MB/maand), geniet u maandelijks gratis van 1 GB mobiel internetvolume (3G/4G) op maximaal twee GSM-nummers.



Tot nog toe kon u dat volume gebruiken om bijvoorbeeld te surfen met uw smartphone of om tv te kijken via TV Overal. Vanaf 1 maart zal dit volume volledig voorbehouden zijn voor TV Overal (voor meer info, zie de algemene voorwaarden voor TV Overal - het aangepaste artikel 10). Zo geniet u echt overal van uw favoriete tv-programma dankzij het 3G/4G-netwerk van Proximus.



Met vriendelijke groeten,

Uw Belgacom TV-team

Reputatie 7
Badge +1


Net weer een herstart gedaan, en weer een software-update van een half uur, sta nu blijkbaar terug op versie Charles 2_2.8.1.152, maar nu zonder TV replay symbooltjes in de TV-gids. Ook de cirkeltjes voo r geprogrammeerde opnames staan nu correct in de TV-gids en de menubediening gaat terug erg flitsend snel!



En bedankt Elsa voor de info over het extra-volume (enkel) voor TV Overal. :)

Reputatie 7
Badge +1


Artie, correctie, bij mij zijn de TV-replay symbooltjes nu ook terug verschenen in de TV-gids. Maar in principe zou dat ook nog vandaag moeten werken bij de testgroep niet?

Reputatie 7
Badge +1


Ja ik ben een masochist hé Elsa! duivel


't is nog altijd dezelfde software versie die er op staat bij mij dus nog niks veranderd en ik heb zojuist nog eens TV Replay geprobeerd op zender EEN en het werkt nog altijd.



Morgen zou het dan moeten afgelopen zijn maar ben benieuwd of er morgen dan andere software versie gaat op staan ook !!!!!

Reputatie 7
Badge +1


Nou nou, dat zouden dan al 3 softwareversies op één dag zijn ? ongelooflijk!

Reputatie 7
Badge +1


Deze morgen kreeg ik mijn V4 niet opgestart krijgen. Alles bleef donker. Dan maar een herstart; software werd ingeladen, zender kwam op de display, maar geen beeld, noch op de scart noch op de HDMI. Ook na een 2e en 3e herstart zelfde probleem. Dan maar een FacR, maar eerst liep weer alles vast, eerst na nog eens een herstart had ik terug beeld. Maar in de systeeminfo zag ik dat ik terug op de oudere software charles2_2.7.6.82 stond, en weer problemen met de online lijst die niet synchroon liep met die op de decoder. Op die van de decoder stond ook weer een aantal geplande opnames dubbel. Lijsten gewist en alles terug geprogrammeerd vanop de decoder (ook nPVR). Ik zie wel hoe het deze avond loopt....

Reputatie 7
Badge +1


IT-ers hebben een andere logica!...duivel Deze middag een bankkaart van mijn schoonmoeder (die in een automaat was blijven zitten) in een KBC-kantoor proberen te laten deblokkeren.Lukte dus niet! eerst na een lang telefoongesprek met de IT-afdeling in Brussel bleek dat de kaart eerst nog eens extra moest geblokkeerd worden kjn het systeem vooraleer ze kon gedeblokkeerd worden! En inderdaad! dat lukte toen wél....was er wel bijna een uur mee zoet!

Reputatie 7
Badge +1


Leuk, zo'n beetje 'off topic' af en toe niet?brutaal een beetje surrealisme...

Reputatie 7
Badge +1


Ik ga eens proberen als test de goedkoopste versie van TV replay online te bestellen. Benieuwd of ik dan terug de laatste versie van Charles 2_2.8.1.152 terug gepusht (mag dat wel van Taalgaardenier??) krijg. Taalgaardenier is helemaal niet eenzaam hoor. Wij (ik en mijn vrouw) ergeren ons dikwijls aan het taalgebruik op TV en kunnen het niet laten het te corrigeren tijdens het kijken (het wordt soms een spelletje, leuker dan het programma zelf). En inderdaad in het frans spreken ze van ordinateur, logiciel, disque dure, maar ook in het duits gebeurt dat. Maar die taalgebieden zijn dan ook véél groter. PC, computer, tablet, smartphone, spreadsheet, update, upgrade, megapixels, gigabyte, gigahertz, enz. krijgt het nooit meer weg of we belanden in een babylonische spraakverwarring....

Reputatie 7
Badge +1


10 minuten na bestelling een herstart gedaan, en ik had reeds de Charles...152 versie terug met snellere bediening menu's en met TV replay symbolen in de TV gids. Sneller kan echt niet! Dus geen FacR nodig. Binnen 2 maanden 3€ p. maand. Dat kan er nog wel af. Ik zal't eens 6 maanden laten lopen.

Reputatie 7
Badge +1


Met TV replay kan je wél terugspoelen, niet doorspoelen dus. Gaat die 4€ verschil met TV replay+ nu naar de (vooarl commerciële) zenders?

Reputatie 7
Badge +1


Inderdaad héél verdacht! Een deel van mijn motivering om het te activeren was nu juist die vlottere software!

Reputatie 2
Badge
En waarom krijg ik het dan weeral eens niet gratis, wat is de reden ervoor aub
Heb je een pack met TV van na 1 april 2012
Reputatie 2
Badge
nee van ervoor, maar wel melding gekregen dat het opslaat dus.........waarom dan niet de voordelen erbij??
Strategie van PX om je naar het nieuwe pak te laten overstappen.


velen stappen met een oud maxi pack over stappen over naar het nieuw comfort pack waardoor het niet duurder wordt en de je de voordelen wel erbij hebt, heb ik trouwens al een hele tijd geleden ook gedaan.
Reputatie 2
Badge
idd, u beweerd dat het nieuwe pack maar evenveel kost als een gelijkwaardig nieuw pack, dan moet ik u zeggen dat het niet klopt


nieuw pack kost 68,95 euro mijn pack kost nu 50,84 dus eventjes maar 18,11 euro DUURDER


leg mij nu maar eens uit hoe je erbij komt gat het niet duurder word aub
Nee, ik bedoel dat ik toen kort na 1 april 2012 overgestapt ben van een oud maxi pack (voor april 2012) (noemde toen favorite dacht ik als mijn geheugen mij niet in de steek laat) naar een comfort pack na 1 april 2012 en het mij minder koste per maand, omdat ik toch geen echt behoefte meer had aan het maxi pack en een comfortpack voor mij meer dan voldeed en je had ook de voordelen van het nieuwe pack natuurlijk, wat jij nu mankeert 😉.


NB: Vergeet niet dat ik deze strategie van PX niet wil verdedigen hoor, maar het is nu eenmaal spijtig genoeg zo!
Reputatie 2
Badge
nja slimme manier van doen door px
Reputatie 2
Badge
en misleidende spot op tv..............

Reageer