TV programma schakelt over op zender waar opname begint

  • 24 September 2014
  • 35 reacties
  • 497 Bekeken

Badge
De laatste tijd gebeurt het geregeld dat ik naar een programma zit te kijken en op het moment dat een opname op een andere zender begint wordt er gevraagd of hij moet overschakelen of de opname annuleren. Dat zijn de 2 mogelijkheden die worden aangeboden. Dan annuleer ik de opname en programmeer hem opnieuw. Dat gaat dan wel gewoon zonder problemen. Waarom zou ik dan eerst van zender moeten wisselen ?!


Vervelend hoor: als je gezellig aan het kijken bent moet je plots gaan programmeren... nee



35 reacties

Badge
Nee het zit niet in mijn 'postvak IN' op dit forum, dat vind ik zo raar.


Ik krijg het als melding op mijn e-mail adres, maar als ik dan hier inlog om het te bekijken en te reageren dat Helga niet bij mij moet zijn, dan vind ik het hier nergens terug.
ik denk dat het te wijten is aan de problemen die Proximus heeft met hun aanpassingen ivm de overstap naar Pro⌘imus net zoals er problemen zijn met My Proximus , online mail lezen enz.....


misschien ligt er dan een verkeerde link alsof je geabonneerd was op de post waarin deze berichten verschijnen o.a deze gemaakt door Helga.
ja, klopt,


ik had een heel aantal schermen openstaan en had mijn berichtje in word getypt (aangezien mijn wifi verbinding nog wel eens durft wegvallen en ik dan opnieuw moet beginnen) Vervolgens heb ik het gekopieerd en geplakt, maar in het verkeerde scherm. maw als reactie op uw bericht maar het moest dus en prive bericht zijn. Dus ik heb mijn reactie direct verwijderd, maar je hebt ze dus ook in je mailbox gekregen.


Geen fout van belgacom, maar wel van mij dus


ps mag ik even vragen om het te verwijderen? Ik heb niet zo graag dat ons klantnummer en lijnnummer erop staan; Daarom had ik het ook als prive bericht naar 'onze medewerkers' gestuurd.




alvast bedankt!
Badge
OK, is gebeurd.
mercikes!!!
ik heb ook dergelijke problemen.ik heb 1 V4-hd-decorder en een b-box 3. en een gewone tv.

de centrale ligt dicht genoeg bij mijn woonplaats,is al jaren geen probleem geweest.

laatstleden is mijn lijn wel overgezet naar vdsl(een b-box 3 ipv een b-box 2+ontvangen hd-zenders).

-soms(niet altijd) wanneer er een opname begint(en ik kijk op dat moment naar een andere zender),vraagt hij de keuze tussen zappen naar de juiste zender of opname stoppen.

-soms problemen om 2 opnames tegelijk op te nemen.eerst een conflict met 2 tegelijke serie-opnames,waarna ik na de keuze dan de andere opname opnieuw op de gewone manier programmeer(en hij toch niet beiden wilt opnemen,ook niet met tijdsbeperking).




een vervolg op mijn vorige post.

ik doe alles met de normale sd-zenders,dus zonder hd-zenders(zowel het opnemen als het kijken).
Badge
Dat kan je oplossen door 1 decoder in te stellen om geen HD toe te laten.


Dit vind je op je TV bij Menu - account - instellingen - HD (vergeet niet te bevestigen)


Hij heeft maar één decoder , ik denk dat er iets anders aan de hand is!


@christiaan surf eens naar ► http://proximus.be/internetsnelheid" target="_blank en post eens wat je daar krijgt als max en min.

Reageer