TV overal werkt niet op tablet


Heb TV overal geinstalleerd op tablet KLIPAD_d791 met de App TV overal voor android via play store.


Maar het afspelen lukt me niet .Ik krijg steeds de foutmelding 'Wij beschikken niet over de uitzendrechten voor dit toestel,deze installatie of deze software.Gelieve de applicatie met een andere configuratie te gebruiken.


Hebt U enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?



18 reacties

Je hebt je apparaat toch niet 'geroot', want dan werkt TV Overal niet...
Wat bedoelt u met 'geroot'?
Deze fout krijgt men ook soms als die niet geroot is, maar ik weet de reden niet meer, gat in mijn geheugen ;-)
eens googelen op ' rooted android ' bv , (maar dat zal wel de reden niet zijn)
dag elsa


Is er dan echt niemand die daar meer over weet?
Als er niemand hier reageert kan je nog altijd eens ten rade gaan op het bevriend forum www.userbase.be/forum
NB: je kan het ook vragen of ze weet hebben van dergelijke problemen via een privé bericht

aan 'Onze medewerkers' ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Nog ter info: zo melde er bv iemand die ook het probleem ondervindt:


iOS8 en AppleTV 4 :

we beschikken niet over de uitzendrechten voor dit toestel, deze applicatie of software.

Gelieve de applicatie met een andere configuratie te gebruiken
misschien kan het iets te maken hebben, maar maak je wel verbinding over een Proximus netwerk (mobiel of internet), enfin is maar een gissing van mij.
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb dat een paar jaar geleden eens gehad met een Medion tablet, dat 'zogezegd'' ook 'geroot 'was. Het heeft toen zeker meer dan 6 maanden geduurd vooraleer ik TV Overal er kon op gebruiken; toen was mijn beeld wél nog steeds vertikaal uitgerokken (was een 4;3 scherm). Dat probleem was na ca. 1 jaar opgelost, maar toen heb ik een Samsung Galaxy Tab4 - 4G gekocht en daar werkte alles op.
Valt inderdaad maar met sommige merken en types voor, maar de oplossing herinner ik mij niet meer, ik heb het nochtans ergens gelezen op internet dacht ik toch!? Maar als je zoveel leest kan je moeilijk alles blijven onthouden ook hé ;-)
Beste,
na onderzoek van engineering blijkt dat deze fout inderdaad betekent dat het toestel ofwel gerooted is, ofwel dat de tablet niet goedgekeurde libraries laadt. Dit heeft in elk geval niks met onze software of de account te maken dus is er spijtig genoeg weinig dat we kunnen doen.
MVG,
Wim
Reputatie 6
Badge +3
Wat je kan doen is je tablet unrooten. http://www.wikihow.com/Unroot-Android" target="_blank en http://www.droidviews.com/how-to-unroot-android-devices-manually/" target="_blank kan je de instructies vinden. Normaal gezien zou dan de TV OVERAL APP moeten werken.
ja maar zijn tablet is niet geroot dat is een ander paar mouwen hé !

of wat moeten die doen die het voor hebben met niet gerooted toestellen dat vraag ik mij af ?
Ik krijg ook de melding ' 'Wij beschikken niet over de uitzendrechten voor dit toestel,deze installatie of deze software.Gelieve de applicatie met een andere configuratie te gebruiken.' op mijn Ipad mini2 als ik een programma wil bekijken. Toestel is niet geroot, Wat kan de reden zijn?
@EdEr: Heb je dit opgelost gekregen ?
FYI: gelijkaardig probleem
-> tv-overal-geen-uitzendrechten
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb dat een 4-tal jaar geleden eens gehad met mijn eerste tablet, een Medion, met 4:3 formaat. Dat heeft zo'n 8 maanden geduurd voor het werkte, en toen werd het beeld nog naar 4:3 vertikaal uitgerokken, dus ongenietbaar tenzij je niet in full screen zette (klein beeld). Dat heeft toen nog eens 5 maanden geduurd vooraleer een update dat oploste..Met de "merk"-toestellen zoals Samsung waren er toen geen problemen, maar die waren altijd al 16:9 (of ongeveer). Die Medion heb ik aan een kozijn van mijn vrouw gegeven, en die werkt nog altijd met de meeste apps. al heb je nu voor sommige apps minstens Android 4.4.xx nodig.

Reageer