TV Overal voor kotstudent zonder Fon Hotspot?

  • 7 December 2012
  • 4 reacties
  • 742 Bekeken


Bestaat er een mogelijkheid om zonder belgacom Fon hotspot toegang te krijgen tot TV Overal. Het betreft hier een kotstudent die geen Telenet kabel TV heeft en gebruik maakt van het studenten internet. Hij heeft enkel een heel zwakke wifi ontvangst van een Fon hotspot in de buurt. Moet men werkelijk over een Belgacom Internet verbinding beschikken? Toen het gratis was kon men gewoon surfen naar www.tvoveral.be en inloggen. Wat is net nut van een TV Overal account voor mijn kotstudent als hij dit niet OVERAL kan gebruiken?

4 reacties



echt jammer dat tv overal niet meer werkt met gelijk welke internetverbinding, anders had ik wel abo opgenomen, denk ik



weet je baas dat wel dat je op het werk ook nog naar TV overal zou willen kijken cheeky


grtjs



Reputatie 7
Badge +1


in het begin kon ik inderdaad ook naar TV-Overal kijken via een Telenet Wifi bij mijn kozijn. Andersom (via een Belgacom hotspot of Wifi) kon je niet naar Yelo kijken. Nu is het dus gelijkgetrokken, ieder blijft op zijn terrein. In mekaars armen zullen ze wel nooit vallen zeker?
Bovendien is mobiel kijken via 3G zowel datavolume als batterijcapiteit vretend.

Reputatie 1
Badge


mm1111, Enkel zoek ik een oplossing voor iemand die geen of heel slechte Fon Hotspot wireless onntvangst heeft (zie o.m. kotstudenten), zij hebben niet de keuze om hun vaste internet provider te kiezen. Je huurt een kot en het is internet van Belgacom, Telenet of een ander studenteninternet access).



Je zou kunnen proberen om een WIFI signaalversterker op de PC of Laptop aan te sluiten.


Vist toch heel wat meer signalen uit de lucht dan je eigen wifi versterker die is ingebouwd in de computer of laptop. Zo heb je kans op meerdere FON spots te ontvangen. Kwestie van een beetje zoeken en uitproberen. Nadeel van een studentenkot is dat er meestal meerdere gebruikers/zoekenden zijn zodat het vrije signaal gedeeld moet worden.


Succes en VG


of mss zijn ze zo gefrustreerd door het trage forum dat ze er niet meer willen opkomen



dat zal het zijn ja, zal eens elders proberen


mvg

Reageer