TV Overal via browser (alweer) niet mogelijk.


Reputatie 7
Badge +6
Vandaag lukte het weer niet om TV Overal te kijken, noch op Chrome, noch op IE 9. Als je wilt inloggen, blijft dat cirkeltje maar draaien tot je er dol van wordt. Nog iemand dat probleem?



28 reacties

Badge
Volgens mij klopt er niet echt iets aan de website.


Ik zit met de laatste nieuwe versie van firefox, en de tvoveral.be website laat zien dat ik een niet ondersteunende browser heb. Zie screenshot.


Ik kan wel naar TV kijken.




Enkel via de applicatie op mijn gsm kan ik niet naar tv overal kijken, zie https://www.belgacomcloud.be/?shareObject=8e1ab00b-2f7d-19fd-023e-e735193d6569" target="_blank, weet iemand waar de fout zit?
Alee...eindelijk werkt TV overal weer op Firefox (laatste versie, want die staat op autmatisch upgraden, en toevallig (maar tevoren werkte het ook al) een upgrade van 'silverlight'(die nodig is voor het spelen van de pakketjes video)




Ik kon het al geruime tijd gebruiken in mijn 'Maxthon', maar moest die laten 'wijsmaken' aan de website, dat het een ie-9 was, met de nadelen ervan , dat met die instelling, de fietsroutes website niet normaal te bedienen was (wél met firefox instelling), gedaan dus met die alternatieve browser


:-)
Tot in september toch ook nog voor chrome browser, zie Topic start ▬► TV Overal werkt nog niet op alle Browsers onder EDIT5


En hoelang nog voor Firefox !!

Reageer