TV Overal via browser (alweer) niet mogelijk.


Reputatie 7
Badge +6
Vandaag lukte het weer niet om TV Overal te kijken, noch op Chrome, noch op IE 9. Als je wilt inloggen, blijft dat cirkeltje maar draaien tot je er dol van wordt. Nog iemand dat probleem?



28 reacties

Bij mij ook niet.


TV overal zou men eerst eens deftig moeten maken voor het aan te bieden.


Maar omdat het gratis is (voor mij toch) zal men daar geen moeite en kosten willen voor doen.


Reputatie 6
Badge +2
Op mijn Macbook Air krijg ik een blanco website te zien als ik inlog via Safari, op Chrome lukt het helemaal niet.


Op mijn iPad werkt TV Overal echter perfect via TVO app.


Op mijn andere apparaten zoals mijn Android smartphone, Android tablet en Windows VAIO laptop moet ik nog uittesten.
Reputatie 7
Badge +6
Op de Windows Phone waar ik ingelogd blijf, marcheert TVO perfect.

Reputatie 5
Badge +1
Spijtig genoeg dien ik weer vast te stellen dat TV overal niet werkt op : mozilla firefox, noch op chrome, noch op Opera.


Heb geprobeerd op mijn smartphone : tv overal werkt


Werkt niet op mijn ipad met safari.


Wat is er weer aan de hand ?


Enige dagen geleden werkte alles perfect en nu is het weer naar af....


Betrouwbaarheid is hier ver te zoeken. Wanneer krijgen we weer een oplossing ?????
Reputatie 6
Badge +2
Ro, om TV Overal op je iPad te gebruiken is het beste van de TVO app te gebruiken en dat niet te doen via een webbrouwser.


Indien je deze app niet geïnstalleerd hebt dan kan je dat doen via de Apple Store.
Reputatie 5
Badge +1
Alexander,




op mijn ipad is de tool TV overal geïnstalleerd, die ik via de Apple store afgehaald heb. Hier is geen probleem met TV overal momenteel.Dat werkt.


Maar wat niet werkt nu is via Mozilla Firefox, Chrome en Opera . Op geen enkele manier TV overal aan de praat te krijgen . En onderaan het scherm staat de vermelding dat de gebruikte browser niet ondersteund wordt en dat er geupdated moet worden. Alhoewel bijvoorbeeld bij Firefox de 38 versie erop staat, toch nog eens vernieuwd en uiteraard dezelfde versie ( vermits het de laatste is ). Toch werkt Tv overal niet .


Vervelend en betrouwheid van de toepassingen Proximus is bedenkelijk . En nergens is er meer info over te vinden , toch niet over de actuele toestand en waarom het niet werk ...




Ro
Wat info ook in deze Topic Start : http://forum.proximus.be/posts/cfc76e6eb1" target="_blank
Reputatie 6
Badge +2
Op mijn smartphone die op Android draait werkt TV Overal ook perfect via de TVO app.
Reputatie 1
Badge
Lukt hier ook niet op Win7 64bit met IE 11 , Firefox of Chrome .... Wie kan helpen ?
Proximus kan dit alleen verhelpen dus wachten tot morgen er zit niet veel anders op.


Het is het inloggen via browsers dat verkeerd loopt via app's werkt het wel
kan ook weer niet inloggen ,veel problemen met TV overal,


zou ik dat kunnen verwijderen en opnieuw installeren?
Wij ondervinden momenteel algemene problemen met TV Overal.

Onze ingenieurs doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak
silverlight zal toch niet meer lukken met google chrome lees hier maar, ik gebruik internet explorer.


http://newsmonkey.be/article/27208" target="_blank
Reputatie 7
Badge +6
Inderdaad, over het stoppen van silverlight gaat de topic 'TV Overal werkt nog niet op alle browsers', die hierboven door Elsa vermeld wordt.


Ik gebruik ook IE en eergisteren en gisteren lukte het daar ook niet. Vandaag heb ik het nog niet geprobeerd. Nu, tot september zou het nog moeten lukken.


Aanpassing: 14u30 : lukt weer wel via IE.



Reputatie 7
Badge +1
Met Mozilla Firefox 38.0.1 werkt het perfect.
Sinjoor, Je hebt misschien niet moeten inloggen !?
Oei...... is dat verschieten, nu heb ik het net getest en het lukt terug, gisteren lukte het nog niet ja
Reputatie 7
Badge +6
Via Chrome ook weer, al staat daar telkens bij: This site uses a plugin (silverlight) which will soon be unsupported', zoals hier op het forum al herhaaldelijk werd gemeld. Toch eens benieuwd wat daar zal aan gedaan worden.


Enfin, ondertussen is het welles, nietes TVO spelletje weer eens over.
Dat silverlight op zijn einde loopt had ik hier ook al besproken in deze topic start ▬►TV Overal werkt nog niet op alle Browsers


De ondersteuning van silverlight zal voor alle browsers binnenkort verdwijnen, ook voor de opvolger van IE11 onder windows 10 de ondersteuning was er trouwens ook al niet meer onder windows 8 (8.1) in de IE tegelversie maar wel nog onder de desktopversie.


Dus Proximus zal binnenkort verplicht zijn van zich aan te passen of het wordt ipv 'TV Overal', 'TV Nergens' knipoog
Reputatie 7
Badge +6
Hihi, ze zijn nu al aan het oefenen met dat 'TV Nergens' of 'als ge sjans hebt', denk ik.lach
Reputatie 7
Badge +1
Ik moet wél inloggen hoor, maar daar is geen écht aanklikpunt voor. Je moet dan live TV aanklikken en op het startsymbool klikken, waardoor een inlogscherm wordt gegenereerd. Kan ook via de TV-gids een willekeurig programma aanklkken voor opname. Dan komt ook het inlogscherm.
Inderdaad Sinjoor dat bedoelde ik met inloggen, maar ondertussen is het met Firefox en IE11 in orde gezet geweest door PX engineering.
enkel werkt het bij sommigen nog niet met chrome, zie ▬► http://forum.proximus.be/comment/168715" target="_blank ,


zelf niet na het toepassen van de gekende truc, zie Topic start ▬►http://forum.proximus.be/posts/cfc76e6eb1" target="_blank


Al moet ik eigenlijk het mij persoonlijk niet veel aantrekken, want ik werk toch altijd met IE11, en om TVO te casten via de chrome browser daar werkt TVO toch niet mee!



Reputatie 7
Badge +6
Er was wel degelijk een probleem op vele browsers, waarvan het voor sommige weer (tijdelijk) opgelost is.


Er is nu een lijst beschikbaar van browsers waarmee het wel.., niet ...of misschien ... lukt om TVO te kijken op tablet of PC.


Forumleden switchen al eens van browser om dat dan uit te proberen, maar hoeveel klanten beginnen daar liever niet aan of weten mss zelfs niet hoe.


In september is het dan ook nog eens definitief gedaan met silverlight. Wat dan?


Er is zeker nog werk aan de winkel. De klanten zouden het trouwens ten zeerste appreciëren, moest de informatie daarover eens duidelijk en vooraf worden meegedeeld en niet ergens op een hulppagina en dan nog als vijgen ... na Pinksteren, zoals iemand hier op het forum al zei.





Ja wat we eigenlijk al wisten en onder de Topic Start al beschreven stond ivm browsers,

het komt er op neer dat de laatste versies van de browsers chrome eigenlijk ivm TVO niet ondersteund worden zie Topic start onder edit8 ▬►forum.proximus.post hier


maar wat niet belette dat het toch werkte met de laatste versie van chrome, via de truc beschreven onder de zelfde topic , of moet ik zeggen dat gewerkt heeft via deze truc want nu werkt het bij sommigen toch niet meer.


Soit, het komt er op neer dat Px TVO moet laten werken zonder dat Silverlight nodig is wat binnenkort toch door geen enkel bekende browser meer ondersteund wordt !
Reputatie 7
Badge +6
Zo is het, Elsa. Het zal de doorsnee klant worst wezen hoe het marcheert, maar als TVO beloofd wordt en aangeboden wordt, moet het ook werken!

Reageer