TV overal programeren op afstand

  • 26 February 2015
  • 23 reacties
  • 226 Bekeken

Vanavond merkte ik dat de proximus site voor tv-overal veranderd is .


Is me dat een zootje ?


De site is niet vooruit te branden. Met veel geduld kan ik wat aanduiden om op te nemen .


Plots sluit het beeld waarin men aangelogd heeft . Bij terug aanloggen al het geprogrammeerde weg .


Blijkbaar is het voor proximus onmogelijk voor ietrs te lanceren dat van af het begin werkt .


Miserie , miserie .


En daar dan nog dikke 50,00euro per maand voor dat pack voor moeten betalen .


Miserie , miserie .

23 reacties

Wat werkt er dan niet op proximustv, ik heb even getest op de laptop, en blijkt toch te werken, maar mss heb je juist getest op het moment dat ze iets aan het veranderen waren of zoiets.


Ik heb natuurlijk niet alles getest ;-)
Mmm,


deze voormiddag lijkt het zaakje vlotter te werken .


Maar nog steeds vind ik bv het programeren van een serie opnames , zoals alle dagen het nieuws , behoorlijk moeilijker dan voor de aanpassing .


Ook is het niet handig dat ik na openen van de tv-overal site ik niet direct de mogelijkheid krijg in te loggen .


Er moet eerst een programma aangeduidt voor opname en pas dan komt er een inlogscherm te voorschijn .


Of doe ik iets verkeerd ?
ik heb zo direct ook nog niet gezien waar je eerst kunt inloggen, zoals vroeger!
Heeft er al iemand kunnen achterhalen hoe men kan inloggen in het beginscherm van TV-overal?


Zou het geen bewuste keuze zijn van Prox dat het loginvenster pas verschijnt als je iets kiest waar inloggen vandoen is !
Indien u werkt via de app: Instellingen-mijn account ( mijn proximus account) mvg Sabine
En als je werkt via proximustv.be ?


dan eerst via de '9 blokjes' rechtsboven en dan myproximus kiezen


een inlog icoon had simpeler geweest want die verschijnt wel als je ingelogd bent:



Ik snap in feite niets wat jullie hier allemaal melden.Deze week is hier nog niets veranderd.Vandaag niet,deze week niet met die melding van dat mauve en blauw.Ik snap er gewoon niets van.Bij mij is alles het zelfde gebleven.En het is niet telenet dat op staat.
Ha , de negen blokjes is de geheime sleutel volgens @ Elsa .


Maar , het resultaat van het klikwerk dat wordt voorgesteld is dat men op het proximusblad komt waar de produkten verschijnen die vervat zijn in mijn abo .Zie de bijlages .


Is het mogelijk dat zelf te testen ?


Ik merk nergens op de pagina die geopend wordt na dat ik het ingelogd op 'my proximus' ook maar 1 mogelijkheid om aangelogd terug de pagina TV-overal te bereiken


Iemand een suggestie
bijlage 1
bijlage 2
@ ' onze medewerkers '


ik ondervind moeilijkheden met de desktoptoepassing . En pas na de verandering die ik merkte op 26 februari 2015 .


Is er geen eindverantwoordelijke die een eventuele nieuwe internettoepassing test op werking en of gebruiksvriendelijkheid .


Waarom moet dat zo moeilijk ?


En zijn de programmeurs , ik mag hopen dat het programmeurs zijn , wat wereldvreemd ?
Reputatie 7
Badge +6
Het is een echte miskleun geworden. Zelfs als het werkt (bij mij niet) is het zo omslachtig dat je veel tijd verliest. het gaat veel vlugger op de smartphone, kan je je voorstellen.


Nu werkt het boeltje via Chrome ook al niet !

Ik zie toch Myproximus staan, zie foto hierboven na op de 9 blokkjes en het pijltje naar rechts te klikken !!
Nog een opmerking: voor deze die het nog niet weten is het niet het ideale moment in het weekend om te experimenteren want uit de vele jaren is gebleken dat Proximus dikwijls onderhoud aan hun servers uitvoert in het weekend (zeker in het weekend) en dit spijtig genoeg over het algemeen zonder verwittiging.
@ elsa


U ziet dat .


Ik zie dat ook .


En na dat u hebt ingelogd , na op dat 'my proximusicoon 'geklikt te hebben ziet u dan een mogelijkheid om , ingelogd , terug op de tv-overal pagina te komen ?
Ik denk dat dit hier het grote misverstand is, en ook door wat de medewerker gepost heeft, je kan alleen maar inloggen als je bv. op tv overal, bv een kanaal kiest om af te spelen, dan komt het in logscherm, en zoals ik hierboven al gepost heb denk ik dat dit een bewuste keuze is van proximus dat het inlogvenster alleen maar komt als je iets gekozen hebt op de site waarbij inloggen nodig is, en dan komt het icoon ook te voorschijn naast de 9 blokjes, waar je inlognaam verschijnt en waar je kan bv uitloggen.

Capture.jpg

Als je myproximus kiest is het normaal dat je de skynet site verlaat want myproximus is een andere site pagina
Reputatie 7
Badge +6
Inloggegevens van MyProximus en TV Overal zijn de zelfde. Als je eens gaat kijken op My Proximus en je meldt je daar dan af, blijf je wel ingelogd op Skynet geloof ik. Dus dat valt nog mee. Als er nu ook nog iets te zien was op TV Overal via Skynet, behalve dat draaiende wieltje ...
Marleen, dat heeft eigenlijk niks te maken met al dan niet het zelfde login(naam/paswoord)


Het zijn totaal twee verschillende webpagina's

Myproximus is : admit.belgacom.be


Skynet is : skynet,be webpagina


en als je niet ingelogd bent op skynet.be zal ook er niet op ingelogd zijn na in te loggen op MySkynet.


Moest Proximus dit zo willen dan zouden ze dit kunnen als je bv ingelogd bent op Myproximus en dat leggen ze vast in een cookie dan zouden ze kunnen bij het opstarten van de skynet webpagina gaan kijken in die cookie of je ingelogd bent op Myskynet en dan dus je automatisch inloggen op skynet.be of vice versa, maar dan moet Proximus daarvoor kiezen.




Oef ! ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb kunnen uitleggen zodat het nog een beetje begrijpelijk blijft, maar ik heb proberen mijn best te doen ;-)
Reputatie 7
Badge +6
Sorry, IK heb het slecht uitgelegd hoor. Als je bent ingelogd op Skynet en je logt in/ uit op MyProximus heeft dat geen invloed op het feit dat je ingelogd bent op Skynet. Dat is het toch wat we allebei zeggen, nee.


En nu maar hopen dat we er niet helemaal tureluurs van worden.;-)

Je moet je zeker niet excuseren Marleen, dat je het slecht uitgelegd zou hebben, want ik kan het ook verkeerd geïnterpreteerd hebben wat je getypt hebt.


Het voornaamste is dat we dan inderdaad beiden het zelfde willen duidelijk maken hebben ja
Nu toch al een melding op de Skynet.be Site :


Beste klant,

U kan tijdelijk problemen ondervinden bij het inloggen.

We werken aan een oplossing en verontschuldigen ons voor het ongemak.

Reageer