Vraag

TV Overal op iPad, pc, iPhone

  • 19 October 2016
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

hoe kan ik mijn opnames bekijken op computer/ipad of iphone?

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi

Om Tv te kijken of opnames te bekijken dien je in eerste instantie over de proximus app te beschikken op dat toestel

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_play_fct/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/functies-van-de-proximus-tv-applicatie/hoe-live-tv-kijken-met-proximus-tv.html

Indien je over deze app beschikt kan je in de bibliotheek de opnames terugvinden

mvg sabine
de app tv overal heb ik . ik kan enkel het balkje "mijn bibliotheek " op computer zien maar niet op ipad of iphone.Ik deed deze morgen nog eens een test: een opname programmeren vanop ipad en iphone. ik zie de opnames in "mijn bibliotheek" op tv maar ik weet niet hoe ik ze kan zien op ipad/iphone
Reputatie 6
Badge +4
Hi

Als je de proximustv app opent en je gaat in de app naar je bibliotheek.. wat zie je daan dan?? leeg?
ondertussen heb ik gevonden dat ik de nieuwste app"tv proximus" moest dowloaden ipv "tv overal" Nu werkt het maar enkel op tablet en smartphone (nog) niet op computer. Je kunt ook (nog) niet van elke zender de opnames bekijken.

Reageer