TV Overal miserie .... ( opgelost ? )

  • 27 February 2015
  • 68 reacties
  • 1044 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Het is een en al miserie met TV Overal via PC sinds die vernieuwing van Skynet. Ik dacht dat het zou opgelost zijn, maar nee dus: dat blijft maar 'laden', zegt dan dat ik een abonnement moet hebben (heb ik al sedert ...), alles behalve beeld en klank.


Zoek het eens uit Proximus en los het op of schaf het af, dan moeten we ons niet meer ergeren.


Ondertussen opgelost (3/3), behalve voor Firefox ?

68 reacties

Marleen,


ik heb ook lange tijd miserie gehad 3x proximus aan de telefoon en ook hier op forum.


het belangrijkste U browser moet uptodate zijn alsook flashplayer enz...


als je kijkt via scherm doe je dat analoog(blauwe stekker) of met DVI kabel


want net daar lag men probleem heb die terug vervangen door de oude


analoog kabel en alles was opgelost.
ik denk dat ze zoals gewoonlijk nog van alle zaken aan het aanpassen zijn op hun site en nooit kunnen wachten tot er voldoende getest geweest is, dat hebben we al meermaals meegemaakt, net zoals de vernieuwing van de skynet webmail interface , de vernieuwing van de decoder v4 interface en ga zo maar verder, het is erg maar weer spijtig genoeg de realiteit !!!!verdrietig
Bij mij werkt TV-overal op PC ook niet meer sinds de vernieuwde Skynet site in dienst gekomen is.


Bij de helpdesk wisten ze mij te vertellen dat er problemen zijn met de webbrowsers IE; Firefox en Chrome.


Volgens mij is het absoluut onaanvaardbaar dat men in productie gaat zonder voldoende getest te zijn.


Ik ben ontgoocheld in mijn vroegere belgacom collega's.
Reputatie 2
Badge
Wij betalen toch per maand? Over compensatie zal weer niet gesproken worden zeker?


Of moeten wij extra betalen misschien omdat ze eerst ernstig kunnen testen vooraleer iets in productie te plaatsen?
Reputatie 2
Badge
ja bij mij werkt het ook niet meer. TV gids gaat, live TV werkt helemaal niet. Ze hebben waarschijnlijk niet getest wat er zou gebeuren als iemand echt op live TV zou klikken;-)
Gisteren werkte het nog , heb ik getest, maar ze zijn inderdaad nog serieus aan het bij sleutelen,

zoals het al altijd bij Belgacom/proximus geweest is, is geduld een zeer mooie deugd !!
Inderdaad!!!!


Het oude werkte al niet naar behoren maar de nieuwe tv overal site werkt TOTAAL niet!!!!


Het enigste wat ik kan doen is opnemen, wil ik live tv kijken krijg ik de error dat ik een abonnement moet hebben.... HALLO Proximus?????


De site is er ook nog eens rente traag bij....


Nog even Proximus, en je bent mij kwijt als klant!!!!
Reputatie 7
Badge +6
Blijkbaar nog niks veranderd. Kreeg een mailtje of ik wel de laatste versie van Silverlight had: JAAAA ! Vandaag dus weer dezelfde miserie; eerst op Skynet naar Live TV, duurt lang , dan inloggen: duurt nog langer, dan laaaaaaaaaden (draait dol), niks TV Overal.Zelfs als het werkt, kan je al beter 10 minuten op voorhand beginnen.


Op de smartphone gaat het wel. Ik heb de indruk dat ze niet willen weten dat er iets mis is met hun nieuwe Skynet. Wat kon een paar dagen geleden wel, na wat gesukkel op de nieuwe Skynet, dat nu opnieuw niet kan ??? Moet je eigenlijk langs Skynet voor TV Overal?


Moesten wij op ons werk met een product afkomen, dat zo veel mankementen heeft, ik moet er niet aan denken.


Wie zei dat ook alweer? Miserie, miserie.


PS: via Chrome werkt het nu ook al niet !
@ janrode


Ja , de problemen liggen nooit bij Proximus .


Is het niet een foute browser die we gebruiken dan zal het wat anders zijn , de modem nog eens herstarten wordt ook soms als oplossing gegeven .Maar de oorzaak van de moeilijkheden liggen zelden bij Proximus volgens hen.


Spijtig genoeg kunnen we geen compensatie vragen want die kan pas toegekend worden als het probleem opgelost is . Heeft wat te maken het de duur van de hinder .


Opgelost ? goed werkend , wat is dat ?


De naam van de firma is wel veranderd in Proximus , maar de behandeling van de klanten en de klantvriendelijkheid blijven nog altijd op het ondermaatse niveau van Belgacom .


Maar veranderen van provider zal ook niks zoden aan de dijk zetten . 't Is overal van zelfde .
Of je nu een mail krijgt Marleen of je belt bv. naar de klanten dienst dit is tegenwoordig hetzelfde vind ik.Vroeger kreeg je uitleg van bevoegd personeel.Nu weet de helft van dat personeelsbestand gewoon niet waar ze over praten.Toen ik over ander halve week niet meer op dit forum ge raakte,zelfs niet met hulp van de medewerkers wat ik ook niet snap, en dat bij Eva in 10 min. in orde was.Zelfs een nieuw wachtwoord opgeven lukte niet.Bel je naar die zogezegde perfecte klantendienst wordt je daar afgesnauwd die hoorn word ingegooid als je nog maar iets probeert uit te leggen dat je je telenet email adres wil plaatsen i.p.v. je proximus email adres.Dat zijn gewoon boeren als ik het met een vuil woord moet noemen(of valt dit onder jullie privicy wetten) maar ze mogen dus wel klanten de hoorn voor hun neus opgooien en uit schelden,want eerst geloofde ik al die klachten niet die op dit forum werden verteld.
Nu toch een melding op de Skynet.be Site:


Beste klant,

U kan tijdelijk problemen ondervinden bij het inloggen.

We werken aan een oplossing en verontschuldigen ons voor het ongemak.
Goeiemiddag, het probleem is algemeen gekend hier. De programmeurs zijn er mee bezig.


Mvg




GV (technische dienst)
Best medewerker GV,


We zijn in blijde verwachting ;-)


Gelukkig is het goed weer en kunnen we ondertussen op een terrasken van het zonnetje genieten ;-)


Mvg,


Elsa
Dat is nu eens een goeie bug zie, TV Overal bekijken zonder te moeten inloggen, die bug moeten ze er van mij niet uithalen ja
Het doet mij plezier dat de programmeurs ermee bezig zijn, alleen is dit een beetje te laat. Bestaan er geen change mgt procedures meer?


Mijn vrouw kiijkt naar haar feuilletons op TV, maar ik zou graag de voetbal zien! Wat nu?
tiens, werkt het dan nog niet bij u ?
helaas werken die programmeurs niet meer na 18u.. Morgen doen ze er wel aan verder.




Mvg


GV
Elsa, ik gebruik meestal firefox en hier werkt het niet. Nu even IE geprobeerd en dat werkt wel, alleen is de voetbal ondertussen gedaan
Inderdaad ik werk met IE11
jo ze mo oep a gemak in Brussel zen ze beizig me dei miserie .


Tege mondag zal da opnief marchere emme ze ma gezeid.


De Noenkel de Jef
@janrode,


Met browser chrome ging het ook, al zal je daar nu niet veel meer aan hebben ;-)

maar ik deel het toch maar mee, ook nog zonder inloggen; maar we zullen de programmeurs maar hun werk laten doen!
Tege mondag zal dei miserie op nuve marcheren .


Da zei Veronique hij ze mei deize nacht late weite, anders meug ik ne keë bei heur kome veur nen stand van ????


Den Noenkel de Jef
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor de update, Gilles. Succes aan de technische dienst vandaag!

Voorlopig op IE zonder inloggen en TV Gids, maar Live TV.

maar Live TV



Het zal wel te maken hebben met je IE versie want juist nog eens getest met IE11 en werkt goed.

Langs de andere kant mogen we wel nog hier en daar aan probleempjes verwachten aangezien de programmeurs er nog volop mee bezig zijn.


Rome is tenslotte ook niet in één dag gebouwd.


Het komt allemaal goed zei nonkel pater de ombudsman ;-)
Marleen gebruik je eigenlijk veel TVO.


Ik gebruik dit omzeggen nooit, eigenlijk meer om te testen of het goed werkt met de verschillende browsers, dus voor het goed doel ;-)

Reageer