TV Overal miserie .... ( opgelost ? )

  • 27 February 2015
  • 68 reacties
  • 1044 Bekeken


Toon eerste bericht

68 reacties

Ter info: Je kan voorlopig Firefox 35.0.1 gebruiken tot het werkt met 36.0 of 36.0.1
Andere resultaten als bij mij dan maar voor mij is het in orde aangezien ik toch altijd met IE werk ;-)
Reputatie 2
Badge
Nu getest op Windows 8.1:


Chrome = OK, FF versie 37 = NOK, IE11 en SeaMonkey = OK, maar bij het veelvuldig overschakelen van zender zou deze foutmelding al eens verschijnen: bijlage: TVO error 403.jpg.


Opera en Safari = NOK, probeert te laden, maar inlogscherm verschijnt niet en het gedeelte van Loading... wordt blanco.
Bij mij werkt het op alle browsers op windows 8.1


uitgenomen met Firefox 36.0 waarop het toe hiertoe nog nooit gelukt heeft !


Dat het niet op de nieuwe Windows 10 IE werkt, kan ik aannemen, daarom zullen ze de oude IE versie wegens legacy parallel laten lopen onder Windows 10
Reputatie 2
Badge
Zojuist getest op Windows 10 Pro TP build 9926, TOV gaat enkel nog met IE11 Versie 11.0.9800.0; terwijl gisteren zowel IE11 als Chrome als SeaMonkey wel werkten. FF, Opera en Safari op Windows 10 vragen iedere keer om Silverlight te installeren - overbodig want hoe zou anders IE werken.


Zal straks nog eens proberen met Windows 8.1.


Reputatie 7
Badge +1
Met Firefox gaat het alleszins nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +6
Iemand heeft gezegd dat Firefox voorlopig TVO niet meer wil toelaten? Weet iemand daar meer over, of is dat het zoveelste wilde gerucht?
Reputatie 4
Badge +1
Ik ervaar dat Proximus sommige BUG's en/of gebreken die slechts beperkt (+/- 10%) voorkomen eerder zelden behandeldt.


Via Privé Wifi's, 3G & 4G en FON werkte mijn TV Overal meteen feilloos op mijn Laptop (Acer, Windows 7, IE11).


Idem voor mijn Samsung S5 met uitzondering van TV Overal via FON. De BUG werd herhaald erkend door de helpdesk, shop etc. doch nooit opgelost.


Sinds de lancering van 'Proximus_Auto_Fon' werkt mijn Samsung S5 nu ook !!feilloos op TV Overal op de adressen waar er reeds 'Proximus_Auto_Fon' beschikbaar is.


nb: dixit bericht van 'onze medewerkers' komt 'Proximus_Auto_Fon' na deze zomer ook beschikbaar op Bbox3


Uitgenomen voor Firefox webbrowser gebruikers, daar draait TVO nog niet op.
Reputatie 7
Badge +6
TVO is bij mij helemaal terug in orde. Er staat bij het inloggen dat sommigen nog hinder kunnen ondervinden bij het inloggen, maar het ging prima en snel. Ook de TV-gids is terug, en zelfs de opname die ik via de afstandsbediening op de TV gedaan heb, staat netjes aangeduid.


Prima gedaan.
Reputatie 3
Badge +1
Blijkbaar is het ondertussen opgelost : Tv gids doet het nog steeds en bij Live tv staat er nu wel programma-informatie. !
Reputatie 2
Badge
Het werkt hier weer met Safari browser. programmagids werkt niet (maar daar werken ze ook aan:-)
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb dit ook eens getest...net hetzelfde als bij Marleen : op mijn pc werkt tv-gids maar bij Live tv staat geen programmainformatie. En ik gebruik wel IE11.Ik zal dus ook maar afwachten totdat dit is opgelost.
Reputatie 7
Badge +6
ja
Zal nog een schoonheidsfoutje zijn.


Het zonnetje schijnt voor ons wel, maar waarschijnlijk niet voor de programmeurs ;-)


Profiteer in ieder geval nog van dat zonnetje want hier steekt die al achter de wolken, 'k zal naar Brussel komen ;-)
Reputatie 7
Badge +6
Jij gebruikt toch IE 11, dat is toch de goeie browser?


De TV gids werkt OK, bij live TV staat geen programminformatie.


Ach, laat ze nog maar wat sleutelen. Het zonnetje schijnt.
ik krijg het volgende:



Reputatie 7
Badge +6
Ik heb het weer verkeerd uitgelegd, verdorie: de TV-gids werkt wel, maar in TVO staat bij de programma's bij mij geen informatie aan de zijkant, voorlopig.


Wij hebben één TV en als mijn dierbare wederhelft ernaar kijkt en dat doet hij op ongewone uren, omdat hij in de horeca werkt (vandaar ook al die opnames), wil ik wel eens TVO gebruiken. Een tweede TV/decoder hebben we niet nodig, want daarvoor zijn er geen goede programma's genoeg. ;-)) dus, als het werkt (en dat komt in orde), is TVO zeker voldoende.


Nu, deze morgen heb ik ook alleen eens gekeken of het werkte, hoor.
Marleen gebruik je eigenlijk veel TVO.


Ik gebruik dit omzeggen nooit, eigenlijk meer om te testen of het goed werkt met de verschillende browsers, dus voor het goed doel ;-)

maar Live TV



Het zal wel te maken hebben met je IE versie want juist nog eens getest met IE11 en werkt goed.

Langs de andere kant mogen we wel nog hier en daar aan probleempjes verwachten aangezien de programmeurs er nog volop mee bezig zijn.


Rome is tenslotte ook niet in één dag gebouwd.


Het komt allemaal goed zei nonkel pater de ombudsman ;-)
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor de update, Gilles. Succes aan de technische dienst vandaag!

Voorlopig op IE zonder inloggen en TV Gids, maar Live TV.
Tege mondag zal dei miserie op nuve marcheren .


Da zei Veronique hij ze mei deize nacht late weite, anders meug ik ne keë bei heur kome veur nen stand van ????


Den Noenkel de Jef
@janrode,


Met browser chrome ging het ook, al zal je daar nu niet veel meer aan hebben ;-)

maar ik deel het toch maar mee, ook nog zonder inloggen; maar we zullen de programmeurs maar hun werk laten doen!
jo ze mo oep a gemak in Brussel zen ze beizig me dei miserie .


Tege mondag zal da opnief marchere emme ze ma gezeid.


De Noenkel de Jef
Inderdaad ik werk met IE11

Reageer