TV overal... Het lukt me echt niet!!!

  • 17 August 2012
  • 8 reacties
  • 329 Bekeken

Ik heb al meerdere keren geprobeerd tv-overal te gebruiken op mijn pc, maar het lukt niet!

Ik kan inloggen, zie rechts een tabel met de programma's die bezig zijn, maar geen tv... :(

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?


Grtjs

8 reacties

ik heb juist georobeerd en het werkt bij mij, als je rechts op een programma geklikt hebt dan moet je in het beeld links op het wit diehoekje klikken dat midden in dit beeld staat en dan zou het moeten lukken.

groetjes, Elsa
Bij mij blijft het daar wit :(

Reputatie 1
Badge
Ook bij werkt dit niet! Tot nu toe alleen geprobeerd op mijn vaste PC, dus geen App's of iets derg.

Eerst ingelogd, dat werkt. Vervolgens zie ik een menu met even wachten .....
Vervolgens komt er: server is tijdelijk onbeschikbaar. Probeer het later opnieuw. Deze dienst is enkel beschikbaar via Belgacom internet, een Fon Spot of een Proximus 3G aansluiting

De TV gids werkt, klik ik op nu bekijken komt dezelfde mededeling.

Ook heb ik al een menu gekregen dat mij doorverwees naar E-service waar ik iets zou moeten activeren. Lang gezocht maar niks gevonden hieromtrent.

Mvg
Reputatie 7
Badge +1
Heb je Silverlight van Microsoft op je PC staan ?
hiermee kan je checken of silverlight geinstalleerd is op uw pc/laptop

door naar hier te surfen : http://www.microsoft.com/getsilverlight/get-started/install/default.aspx

als het nodig is kan je die installeren.

groetjes,

Elsa

Reputatie 1
Badge
Silverlight staat al jaren op mijn PC. Ook de laatste nieuwe versie. Bij een vraag over TV overal op dit forum is dit al uitvoerig besproken.

Zodoende dit dus ook gecontroleerd. (MS auto update staat aan)

Type in Google TV overal en er komt automatisch de keuze "TV overal werkt niet". Dat wil dus zeggen dat er zeer veel mensen mee worden geconfronteerd.

Groetjes en bedankt voor de reactie's
de vraag blijft altijd dezelde dan waarom bij de ene wel en bij de andere niet zelf met zelfde OS: Win7 en met zelde browser IE9 !?

Elsa
Reputatie 1
Badge
Inderdaad gebruik ik ook Win 7 en IE9. Voor te proberen Silverlight verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Er is geen verschil.

Klikt men op het pijltje van het beeldscherm te starten met de R muisknop komt er de Silverlight pagina met instellingen allerhande. Ook nergens bij het configuratie bestand toepassingsopslag de BCM toelating te zien terwijl ik wel VTM en allerlei andere TV zenders geactiveerd zie staan in de speciale instelling van Silverlight.

Nu ben ik (ingelogd) naar het TV prog. overzicht gegaan en komt de melding:

Maak uw abonnement op Belgacom TV up to date

Beste klant,

Om van alle tv-zenders te kunnen genieten in de sectie “Live tv” van TV Overal, moet u het abonnement TV Overal activeren via uw e-Services account.
Klik op “Activeren” om naar het onderdeel Belgacom TV te gaan van uw e-Services account. ACTIVEREN

Echter, bij activeren stuurt men mij naar de E-service pagina. Nergens valt er een instelling te maken om dit gebeuren te activeren.

Duidelijk dat "TV overal" verre van op punt staat.

Reageer