TV Overal gratis vanaf juli! Voor welke abonnementen?

  • 20 June 2013
  • 13 reacties
  • 2215 Bekeken


Ik heb gelezen dat de mensen met een comfort abonnement vanaf juli gratis TV overal hebben. Geld dit ook voor de mensen zoals mij die een 'Belgacom Bizz Mobile all hebben' ?

13 reacties

Beste Maarten 17112,

Dit is niet inbegrepen in de Bizz packs.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Nico,

U kan dit vanaf 01/07/2013 activeren via de e-Services, een van onze winkels of via onze klantendienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Dag allemaal,

TV Overal is inbegrepen in de Packs Comfort of Maxi besteld na 15/04/2012!
Voor oudere Packs is dus eerst een wijziging nodig. Informeer via 0800 22 800 of via een Shop naar de voordelen van deze Packs én de aanpassing.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reputatie 7
Badge +1


Bij mij (Comfort Pack) staat het ook nog apart vermeld in de E-services, maar het is nog maar de eerste dag...

Beste Utopia,

De optie TV Overal is enkel inbegrepen in de BIZZ Packs vanaf 01/04/2013.

Als u al langer gebruik maakt van uw Pack neemt u best contact met 0800 22 88 voor een aanpassing.

Indien u een recent Pack gebruikt zou de volgende link moeten werken:
http://www.belgacom.be/nl/prive/producten-en-diensten/televisie/tv-overal?page=p_hbs_bgctv_on_pc_dup_1

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reputatie 7
Badge +1


Ik kreeg vandaag volgende mail:



Beste,


Goed nieuws! Voortaan is de optie TV Overal gratis inbegrepen in

uw Comfort Pack
en hoeft u hiervoor dus niet meer te betalen.



Uw TV Overal blijft onveranderd: meer dan 30 zenders op uw PC, tablet

en smartphone waar u ook bent, opnames programmeren op

Belgacom TV van op afstand, …



We wensen u veel kijkplezier.



Met vriendelijke groeten,

Uw Belgacom TV-team
Reputatie 7
Badge +1


Jaja, dat heb ik eens een tijd gehad op mijn tablet met de TV-Overal-Androidapp.. Ging toen vanzelf weg, maar duurde wel een paar dagen.

Reputatie 7
Badge +1


,Ik heb zojuist een Medion life P4013 (MD98332) Smartphone gekocht, heb daar om te proberen mijn datasim eens ingestoken, de TV Overal app. via Play Store geinstalleerd, en ik krijg ook de boodschap datijn toestel gerooted zou zijn...hoe kan dat nu? De,TV-gids gebruiken gaat wel, zelfs nPVR programmeren....

Reputatie 7
Badge +1


En gewone SIM Elsa. Ik heb nl. geen microSIM.:)

Reputatie 7
Badge +1


Inderdaad beschikbaar vanaf gisteren. Ik was eerst niet van plan er een te kopen, maar de specificaties stonden me wel aan, en bij Aldi Ranst hadden ze nog een behoorlijke voorraad om 15.00u. Er was niet veel volk; allemaal in de file naar de zee zeker? Nu is 139€ geen geld voor zo'n smartphone met 4'scherm, 2GB intern geheugen, en een gratis voorgeinstalleerd micro SD-kaartje van 4GB en al een hoop apps. Heb alles ingesteld en apps bijgewerkt met mijn datasim van Belgacom. Kan zelfs bellen en SMS'en met VoipCalls. Maar vreemd genoeg dus, kan ik wel inloggen op TV Overal en de TV gids gebruiken om nPVR-opnames te programmeren maar live TV kijken gaat dus niet. Krijg bericht dat hij gerooted is...Dat kan toch niet bij Medion gebeurd zijn?



Voor de rest ben ik van Medion apparaten best tevreden. Ik heb ook nog een tablet voor mezelf (ca. een jaar geleden) en een Netbook voor mijn kozijn gekocht (2 jaar geleden). Op alles ook 3 jaar garantie, en die werkt wel al is de procedure redelijk ingewikkeld. Je moet eerst alles via de website doorgeven, en als de aangereikte oplossingen niet werken, kan je een etiket downloaden om het goed verpakt apparaat met de Kiala-diensten op te sturen. Het wordt dan hersteld teruggestuurd.

Reputatie 7
Badge +1


Ik stuurde volgend privébericht aan Eva en kreeg volgende reactie;








  • http://community.belgacom.be/people/26fc8c6d18" title="sinjoor73

    geplaatste 11:40 door sinjoor73Intense User

    Beste Eva, ik kocht mezelf verleden zaterdag een Medion life P4013 (MD98332) Smartphone en stel vast dat de TV Overal app. niet werkt wat betreft Live TV. Ik krijg steeds het bericht (omwille van auteursrechten is 'Iive TV ' niet beschikbaar op toestellen waarvan de software werd aangepast door de gebruiker ('rooted' toestellen). De TV-gids en nPVR programmeren wél. Dit toestel is nieuw gekocht en dus zeker niet door mij gerooted. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Graag advies. Grt


  • http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" title="Eva van Belgacom

    geplaatste 14:02 door Eva van BelgacomIntense User

    Beste sinjoor73,



    het gaat hier dan om een toestel dat de fabrikant zelf geroot heeft. Het best kan je eens informeren bij de fabrikant zelf om een niet-geroote Android te verkrijgen. Sommige fabrikanten van tablets rooten standaard al hun toestellen voordat ze in de winkel terecht komen.



    Met vriendelijke groeten,

    Eva

    [/list]


    Leuk is dat !





Reputatie 7
Badge +1


Als ik de 'rootchecker' gebruik, krijg ik het bericht 'Sorry! This device does not have proper root access'....Wil dat zeggen dat hij dan toch niet 'geroot' is??

Reputatie 7
Badge +1


Ik vind het wel onaanvaardbaar dat je TV Overal live TV niet kunt gebruiken omdat je toestel 'zogezegd' geroot zou zijn....Dat ze dan zelf een oplossing aanbieden om dat in orde te brengen in de TV Overal app. Waarom nemen ze zelf geen contact op met Medion? Omdat het 'brol' van den Aldi is? Al de toestellen die ik al van Medion kocht werken héél goed! Een netbook, een tablet, een vaste telefoon met antwoordapparaat en SMS-functie en extra draadloze handset, een smartphone. Is het toeval dat TV Overal op mijn tablet ook niet correct werkt (wordt in de hoogte uitgerokken als je 'full screen' gaat omdat het een 4:3 scherm is? dat is bij Ipad toch ook zo?). Niet dat ik nu veel TV ga kijken op die smartphone, maar op mijn oude Sony Ericsson Xperia mini Pro met 3' scherm werkt het wel correct. Daarom wil ik het weten.

Reageer