TV Overal foutmeldingen


Reputatie 2
Badge
Plots valt bekijken van een film op TV Overal op Safari 8.0.4 weg met de foumelding


BlueServiceLayer_GetChannelStreamingUrl_CallBack : Error 403 - MaxNrOfCurrentChannelStreamsReachedException -2


Iets aan te doen?

Ik vermoed dat de TV Overal nooit getest is




met vriendelijke groet;





13 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Zwijg toe, bij mij werkt het ook niet, mijn versie van Safari is 8.0.6 en krijg eerst een vermelding dat ik Silverlight moet updaten en als ik dat doe krijg ik een blanco website te zien en treedt er een time out op.


Het is goed dat ik die TV Overal vrijwel nooit gebruik want een mens kan er nooit 100% op rekenen, ik vraag me af of Yelo TV van Telenet ook zoveel problemen heeft, ik durf te wedden van niet.
@ bk316209 zie ook topic start waar alles zo wat bijeen staat ▬►TV Overal werkt nog niet op alle Browsers
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb nog steeds een blanco website en dat na een half uur, zo zou een mens een ganse speelfilm of een aflevering van een feuilleton missen.nee
Reputatie 2
Badge
vandaar .... TV Replay
kan je dan geen andere browser gebruiken ! Ik heb er hier een 5 tal gereed staan en 't lukt toch altijd wel op één ;-)
Gratis TVR via TVO werkt ook nog niet voor iedereen wel voor iemand die erop geabonneerd was
Reputatie 6
Badge +2
Op de andere brouwsers wordt gevraagd om Silverlight te installeren, ja hallo, die is al geïnstalleerd.
bij mij werkt dat nochtans !?


bv met FF38.05 of IE11
ook eens met opera geprobeerd en werkt ook.
Reputatie 6
Badge +2
Ja Elsa en is dat met een Windows computer of met een Mac?
Natuurlijk is dat met een goeie computer, trouwens het is Mank met een k en niet met een c brutaallach
Reputatie 6
Badge +2
Dat is geen antwoord op mijn vraag, het zou daar nog moeten aan mankeren dat je een slechte computer zou hebben wat jammer genoeg wel bij mij het geval is althans met mijn Sony VAIO computer want die hangt soms de ezel uit, daarom dat ik veel met mijn Macbook Air werk.
ik heb alleen windows computers en zeker geen brol zoals een Mac kik kookis duivel

Reageer