TV Overal foutmelding


/files/0af8df62cb/TV_fout.PNG 419x139

14 reacties

ik weet niet of dit hier van toepassing is maar je kan de vrt & vmma zenders nog maar enkel bekijken met een belgacom internet verbinding, proximus 3G of Fon

mvg
Hallo Yannick,


ik veronderstel dat je dit op een Belgacom-lijn getest hebt? En ook met een andere browser? (Google Chrome of Forefox)

Indien dit ook niet werkt, gelieve dan onze technische dienst te contacteren op 0800/22800 zodat men dit kan nakijken eventueel met uw logingegevens.


Mvg

Eva
Eva,


Ik heb dit reeds geprobeerd met Chrome, Firefox & IE.

Op verschillende pc's, allemaal op het BGC-netwerk.

---

Na call met BGC Helpdesk > Nog steeds zelfde probleem, zal vanavond eens op een ander BGC (prive) netwerk proberen.

Toch vreemd dat het niet lukt vanaf BGC directe connectie..
wat bedoel je met "BGC directe connectie".... ?

sowieso zouden de niet vrt & vmma zenders nog altijd overal moeten werken, als die ook niet gaan zal het probleem niet aan je internet liggen maar ergens aan je configuratie

mvg
waarchijnlijk is het adres fout of adres bestaat niet meer

Dit komt er bij mij altijd voor als melding
wil dan terug inloggen maar lukt niet meer
gr marcel
Het is beschamend voor belgacom dat ze promotie maken voor een dienst die ze zéér duidelijk NIET beheersen, noch kunnen verbeteren!!

"TV overal" heeft maanden geleden 'n paar keer gewerkt, doch geeft nu al maanden de melding dat de server "tijfdelijk" niet beschikbaar is (duidelijk niet alleen bij mij).

Waarom geeft belgacom niet ruiterlijk toe dat hun diensten ietwat incapabel en duidelijk niet opgewassen zijn tegen de uitdaging die deze dienstverlening stelt??

We willen graag trouwe belgacomklant blijven maar het wordt wel erg lastig gemaakt door deze en andere soortgelijke mankementen!

Wanneer gaat wie hier een oplossing voor bieden (bij voorkeur geen concurent van bgc)??
tsja, 't is maar wat je beschamend noemt... uiteindelijk is tv overal een gratis extra dat we er tijdelijk bijgekregen hebben... en hier bij mij werkt het nu nagenoeg perfect. de pc versie heeft lang instabiel geweest maar de laatste weken merk ik geen onderbrekingen meer bij afspelen van streams.

dus een algemeen probleem is het zeker niet. 't is wel bekend dat je die melding krijgt als je de vrt & vmma zenders probeert af te spelen met een internet verbinding die niet van belgacom afkomstig is. als dat niet van toepassing is zou ik eerst eens proberen wat te spelen met je configuratie (silverlight herinstalleren, andere browers proberen, etc.). indien het noet opgelost geraakt ben dan eens naar de 0800 22800, en kies optie "tv overal"

mvg
@xenne.

ware het niet beter te stoppen met de loze kreet "je kan de vrt & vmma zenders nog maar enkel bekijken met een belgacom internet verbinding"!?!? We hebben geen andere internet verbinding dan bgc, al jaren! Ondanks dat, krijgen we al maanden die eerder aangegeven frustrerende melding

Image:


dus best dit soort "gratis koppijnapplicaties vergeten en alternatieven proberen te vinden. Al was het maar "de redactie.be",die weliswaar geen life programma's biedt, maar je kunt dan in iedr geval deels bekijken wat je gemist hebt doo rde miskleun van TV overal.
miskleun zou ik het zeker niet noemen, tv overal is ondertussen al meer dan een jaar uit, en ik heb er nagenoeg nog nooit problemen mee gehad.

jij zit blijkbaar met een probleem, dus ik begrijp jouw frustratie wel... jammer genoeg kan ik je niet zeggen wat er loos is maar ik zou eens de 080022800 proberen, wellicht iets met je login ofzo

mvg
0800227800, heb al eerder gemeld dat de jongeman die me daar tewoord stond, heeft gecontroleerd en bevestigd dat ik correct ingelogd was en de betreffende dienst ernaar zou laten kijken. Nooit meer iets gehoord maar probleem is nog steeds aanwezig.
Nog iemand die -nog steeds- problemen hiermee heeft?
Je bent niet de enige met dit probleem; zelf ondervind ik dit probleem ook al een geruime tijd. (jammer genoeg blijf ik op mijn honger zitten).


Ik had ook dit probleem, zowel bij IE als bij FireFox.

nu heb ik de webbrowser Safari geprobeerd, en dit blijkt nu wel te werken.

Dus het heeft iets met de webrowsers te maken, naar mijn mening!

Moest het aan de webbrowser liggen dan zou ik ook problemen hebben met IE9 !

Reageer