TV OVERAL: Filteren op HD

  • 24 August 2015
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Hello,




Ik zou heel een extra selectie mogelijkheid hebben als je opnames plant via de site.


Denk dat dit zeer aangenaam zou zijn.


Ik ga als volgt te werk, ik klik op PROGRAMMA'S PER ZENDER, dan FILMS, ik selecteer een dag en dan selecteer ik Nederlands en Engels, maar dan krijg je dus alles te zien in niet-HD en HD, mocht je kunnen aanvinken HD, dan krijg je dus enkel de films in HD te zien, zou heel wat duidelijker zijn en sneller werken!


Hopelijk snel terug te vinden op Proximus TV Overal!


Grt.

4 reacties

Beste,
binnenkort komt er een volledig nieuwe layout voor tv overal.
Meer info volgt nog.
MVG,
Wim
Dit werd inderdaad al aangekondigd maar er komt ook een andere naam voor TV Overal dacht ik toch of niet ?


Proximus TV app werd aangekondigd maar voor de browser versie op laptops bv, wordt dat dan ook 'Proximus TV' of blijft 'TV overal' daarnaast ook bestaan.?


Of heeft het één met het ander niks te maken?


Aankondigen is één zaak maar meer gedetailleerde uitleg geven is dan weer een totaal andere zaak frons
Er worden ook regelmatig vragen gesteld hieromtrent op Facebook o.a dus Proximus laat de details maar komen iedereen is nieuwsgierig!
De nieuwe look ziet er in ieder geval erg strak, simpel en modern uit. Het ziet er ook hetzelfde uit op alle apparaten dus zoals Elsa zegt misschien gaat het nu overal proximus tv heten.


Eind september zullen we in ieder geval allemaal zelf kunnen ondervinden dus dat is niet lang meer.

Reageer